eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Przystani Izerskiej w miejscowości Brunów - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Przystani Izerskiej w miejscowości Brunów – III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Przystani Izerskiej w miejscowości Brunów – III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d304fe93-0409-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039112/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Przystani Izerskiej w miejscowości Brunów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.66.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół Przystani Izerskiej w miejscowości
Brunów.
2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia:
W ramach etapu I realizacji zadania objętego pozwoleniem na budowę – decyzja nr 364/2020 z dnia 30.12.2020 r.
wykonany został budynek Przystani Izerskiej według projektu gotowego wraz z wewnętrzną linią zasilającą zrealizowany na
działce nr 317 w obrębie 021203_5.0002 Brunów, jednostka ewidencyjna Lwówek Śląski – obszar wiejski.
W ramach zamówienia należy wykonać prace pozostałe do wykonania według projektu budowlanego (aneks) z dnia
21.02.2022 r. zatwierdzonego przez Starostę Lwóweckiego decyzją zmieniającą nr 41/2022 z dnia 24.02.2022 r. tj.
zagospodarowanie działki: dojścia
i dojazdy, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, miejsca gromadzenia odpadów stałych oraz roboty związane z
uzbrojeniem technicznym działki i odprowadzeniem wód powierzchniowych, zasileniem w wodę, odbiorem nieczystości
ciekłych, odbiorem wód opadowych, urządzeniem zieleni, ogrodzeniem. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie
z załączonymi do postępowania dokumentacjami projektowymi oraz pozwoleniem na budowę i decyzją je zmieniającą tj.:
- Decyzja nr 364/2020 z dnia 30.12.2020 r.
- Decyzja nr 41/2022 z dnia 24.02.2022 r.
Ponadto zamówienie obejmuje elementy nieobjęte dokumentacją projektową takie jakie:
- zakup i montaż podgrzewacza wody wraz z wykonaniem zasilania tego podgrzewacza,
- zakup i montaż pompy i pompy dodatkowej wraz z wykonaniem zasilania (max. wydajność pomp do 100 l/min. każda),
- zakup i montaż zlewozmywaka, szafki pod zlewozmywak, baterii i podejście dopływowe
i odpływowe.
Wykonawca będzie miał za zadanie dokończenie zadania objętego pozwoleniem na budowę wraz z skompletowaniem
operatu kolaudacyjnego w szczególności wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym komplet
dokumentów na płycie CD lub pendrive.
Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie i montaż na słupie w miejscu widocznym uzgodnionym z Zamawiającym trwałej tablicy informacyjnej nie mniejszej niż 29,7 x 42,0 cm wykonanej według wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
3. Termin realizacji zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30.09.2022 r.
4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w
szczególności zobowiązany jest do:
a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,
b) nadzoru nad bhp,
c) ustalania i utrzymywania porządku,
d) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego
i dozoru mienia.
5. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również:
5.1. Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących
się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą
wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów.
5.2. Wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa
budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi lub
aprobatą techniczną, wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania.
5.3. Wszystkie wyroby budowlane (materiały) oraz urządzenia przed ich sprowadzeniem na teren budowy i przed ich
wbudowaniem lub zamontowaniem muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia Zamawiającemu wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji
zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia.
5.4. Zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających.
5.5. Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego
usunięcia stwierdzonych wad i usterek.
5.6. Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru
końcowego robót.
5.7. Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
5.8. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, na każdorazowe żądanie Zamawiającego – osobiście lub przez
uprawomocnionego przedstawiciela.
5.9. Składanie serwisu fotograficznego z postępu robót na płycie CD na koniec każdego miesiąca.
6. Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
6.1. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji
odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania.
6.2. Wykonanie operatu powykonawczego w formie papierowej i na płycie CD/DVD bądź na pendrive, w tym również
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
6.3. Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy, demontaż obiektów tymczasowych.
6.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z:
a) opracowaniem dokumentacji postępowania,
b) wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej,
c) opracowaniem wszelkiej niezbędnej dokumentacji do wykonania zamówienia,
d) utrzymaniem zaplecza budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362291,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362291,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362291,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA DROGOWO BUDOWLANA ”BRUK-BUD” JERZY ŻOGA, GRZEGORZ JEWTUCH, ZBIGNIEW FREANCZYK SPÓŁKA CYWILNA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIRMA DROGOWO BUDOWLANA ”BRUK-BUD” ZBIGNIEW FRANCZYK SPÓŁKA CYWILNA, FIRMA DROGOWO BUDOWLANA ”BRUK-BUD” GRZEGORZ JEWTUCH SPÓŁKA CYWILNA, FIRMA DROGOWO BUDOWLANA ”BRUK-BUD” JERZY ŻOGA SPÓŁKA CYWILNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020697971

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 24-26

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362291,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.