Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330061/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00403037/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
w lokalizacji Słupsk:
- Przychodnia ul. Lelewela 58,
- Przychodnia ul. 3-go Maja 96
- Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-720
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3471670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1007db3-29f3-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszaliniew lokalizacji Słupsk:
- Przychodnia ul. Lelewela 58,
- Przychodnia ul. 3-go Maja 96
- Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1007db3-29f3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045420/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - Przychodnia w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-2373-09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342972,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania w przychodniach lokalizacja ul. Lelewela 58 i 3-go Maja 96 łączna powierzchnia 1620,89m24.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 185704,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania i inne prace dodatkowe świadczone w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Słupsku. Łączna powierzchnia sprzątania 834,89. Liczba pacjentów maksymalnie 40 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 157267,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185704,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185704,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932075380
7.3.3) Ulica: ANTONIEGO SŁONIMSKIEGO 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185704,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157267,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216144,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157267,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932075380
7.3.3) Ulica: ANTONIEGO SŁONIMSKIEGO 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157267,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług noclegowych na terenie miasta Koszalin dla Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie.
- Dostawa nowego nadwozia piaskarko - solarki wyposażonej w instalację zwilżania soli.
- Ręczniki papierowe oraz papier toaletowy
- System monitorowania pacjenta
- Wycinka i pielęgnacja drzew wraz z opracowaniem szacunku brakarskiego, wycinka samosiejek, usuwanie wiatrołomów, wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie obsługiwanym przez 17 WOG Koszalin.
- Dostawa nowego pługu odśnieżnego z lemieszem jednostronnym i płytą czołową.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Legnicy, ul. Grunwaldzka 8
- "Usługi sprzątania przed i podczas trwania regat międzynarodowych oraz usługi sprzątania pomieszczeń Oddziału Malta"
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.