Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438727/01 - Wynik z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej od 01.09.2024r. do 30.06.2025r. dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897410150
1.5.8.) Numer faksu: 897417275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat.mragowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510751088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogródzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004447703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodkowskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps14@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dps_mragowo_bip/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510907573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 53
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.mragowo.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510905982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Sobczyńskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mraglo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.mragowo.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół szkół Specjalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510998096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 13C
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssmragowo.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssmragowo.edu.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Władysława Jagiełły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519458390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 13B
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs2@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.edu.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380749090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 65
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziu.dyrektor@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziumragowo.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Bursa Międzyszkolna w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510997398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 65B
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa.mragowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa-mragowo.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Mrągowski Ośrodek Sportowy "BAZA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389619732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbrzeżna 4
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosmragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosbaza.mragowo.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 742-189-22-58
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pupmragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 742-22-47-985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 12
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Starostwo Powiatowe w Mrągowie, jako LIDER, przygotowuje i przeprowadza postępowanie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej od 01.09.2024r. do 30.06.2025r. dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30dabfd0-2f56-4675-8513-828f4d0f11ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056869/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej od 01.09.2024r. do 30.06.2025r. dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30dabfd0-2f56-4675-8513-828f4d0f11ef3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z informacjami zawartymi w paragrafach 9,10 i 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z paragrafem 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z paragrafem 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne oraz do Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.2024 poz.266 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz projektami umów - stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ, od 01.09.2024r. do 30.06.2025r. określa się na 944,333 MWh (z uwzględnionym prawem opcji do 1 227,633 MWh). Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zamierza korzystać z „prawa opcji” (sumaryczne zapotrzebowanie energii elektrycznej do określenia opcji w niniejszym postępowaniu przetargowym Maksymalne – 1 227 633 kWh w okresie od 01.09.2024r. do 30.06.2025r.). Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 112 Ustawy warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej (w trakcie realizacji umowy) koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (tj. Dz.U.2024 poz.266 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. W tym przypadku przedmiotowy dokument musi być złożony dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał koncesjonowaną część zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w § 8 pkt 1 SWZ zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. W tym przypadku przedmiotowy dokument musi być złożony dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał koncesjonowaną część zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis § 8 pkt 3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu tych wykonawców.
2) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z ich pełnomocnikiem.
4.Ofertę podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono w projektach umów (zał. nr 4 do SWZ), w tym:1) Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, wynikające ze złożonej oferty, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego i/lub podatku od towarów i usług VAT. Zmiana ceny ofertowej z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku akcyzowego i/lub podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku akcyzowego i/lub podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3) Ilość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej przez Zamawiającego w zał. nr 1 do umowy (przeniesiony do umowy zał. nr 1 do SWZ w zakresie adekwatnym dla danego Odbiorcy czy Punktu Poboru Energii) i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził żadnych roszczeń prawnych i finansowych z tytułu zmian ilościowych dostarczonej energii w trakcie realizacji umowy.
4) Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia ilości punktów poboru energii wyszczególnionych w zał. nr 1 do umowy (przeniesiony do umowy wycinek zał. nr 1 do SWZ w zakresie adekwatnym dla danego podmiotu), w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu (punktu poboru energii) innemu właścicielowi, zamknięcia lub likwidacji obiektu (punktu poboru energii) lub wykonania mikroinstalacji w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U.2023 poz.1436 z późn. zm.), na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził żadnych roszczeń prawnych i finansowych z tytułu zmian ilościowych dostarczonej energii w trakcie realizacji umowy. Ograniczenie ilości punktów poboru energii elektrycznej może nastąpić na podstawie pisemnego oświadczenia wysłanego przez Zamawiającego listem, faksem lub pocztą elektroniczną i nie wymaga aneksu do umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wyłącznie poprzez platformę e-zamówienia .pl w sposób opisany w paragrafie 15 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mrągowie
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowa o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej oraz z kostki granitowej
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.