Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239856/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2023/BZP 00313881/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00314447/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ogólnodostępnego placu rekreacji i wypoczynku w Przebendowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WADOWICE GÓRNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 116
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-308
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146669751
1.5.8.) Numer faksu: 146826203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wadowicegorne.pl budownictwo@wadowicegorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ogólnodostępnego placu rekreacji i wypoczynku w Przebendowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daa0d73-fc5f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002040/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ogólnodostępnego placu rekreacji i wypoczynku w Przebendowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IR.271.2.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów zabawowych placu zabaw dla dzieci, takich jak: zestaw zabawowy wyposażony między innymi w 3 wieże zadaszone; 2 wieże częściowo zadaszone, przejścia za pomocą zadaszonych mostków; zjeżdżalnia rurowa z elementami przezroczystymi; zjeżdżalnia ślimakowa o stopniu wygięcia 360°;zjeżdżalnia prosta jednotorowa; zjeżdżalnia prosta dwutorowa; ścianka wspinaczkowa łukowa; elementy sprawnościowe takie jak podesty do przeskoków, poręcze do podciągania; elementy dekoracyjny z motywami roślinnymi lub zwierzęcymi zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych; panele zabawowo-edukacyjne z obrazem głowy zwierzęcia, siodełko, okienko, gry w kółko i krzyżyk itp; urządzenia placu zabaw dla dzieci: huśtawka wahadłowa duet z jednym siedziskiem płaskim i jednym koszykowym, dwa bujaki, piaskownica, domek do zabawy dla dzieci, karuzela tarczowa, skoczki, tablica informacyjna placu zabaw oraz kosze i ławki parkowe.
Roboty fundamentowe ująć w kosztach dostawy i montażu urządzeń.
2. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277214,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277214,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277214,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr Spil Polska Marcin Kozubek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541549676
7.3.3) Ulica: Pietrusińskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-842
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Polinwest Bartłomiej Jarosz, ul. Targowa 3, Radomyśl Wielki w zakresie robót budowlanych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27721495 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Łęczycy w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.