Og³oszenie z dnia 2024-07-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00425983/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00460460/01 - Wynik z dnia 2024-08-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nebrowie Wielkim z wykorzystaniem OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sadlinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyñska 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sadlinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552757510
1.5.8.) Numer faksu: 552757580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.sadlinki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nebrowie Wielkim z wykorzystaniem OZE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8656552f-6ee3-4eee-8296-371a3da5eddf
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402027
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00007955/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nebrowie Wielkim z wykorzystaniem OZE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8656552f-6ee3-4eee-8296-371a3da5eddf3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/. Platforma w ramach us³ug komunikacji dostarcza szereg formularzy umo¿liwiaj±cych elektroniczn± komunikacjê pomiêdzy uczestnikami postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Komunikacja wymaga zarejestrowania siê na Platformie i jest dostêpna dla ka¿dego zalogowanego u¿ytkownika platformy. Rodzaj dostêpnych formularzy zale¿y od posiadanego na Platformie konta. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Zamawiaj±cy za³±cza do niniejszego postêpowania instrukcjê interaktywn± „Komunikacja w postêpowaniu”, pobran± w wersji pdf z Platformy e-Zamówienia. Przedmiotowa instrukcja pozwoli w swobodny sposób zapoznaæ siê z tre¶ci± komunikacji w ramach postêpowania na platformie e-Zamówienia.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@sadlinki.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa budynku szko³y podstawowej oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku na przedszkole wraz z realizacj± niezbêdnej infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce o nr ewidencyjnym 90/8 i czê¶ci dzia³ki ewidencyjnej nr 90/4 obrêb Nebrowo Wielkie, gmina Sadlinki.
Zakres prac:
• przebudowa uk³adu ¶cian wewnêtrznych z otworami drzwiowymi oraz wykonanie ¶ciany oddzielenia strefy ZLII i ZL III,
• wykonanie pasów z we³ny mineralnej na elewacji o szer. min. 2m.
• wykonanie nowego wej¶cia do budynku przedszkola, • zmianê wielko¶ci okien i wymianê stolarki okiennej i drzwiowej,
• wyrównanie poziomu posadzek skrzyd³a A poprzez usuniêcie istniej±cych posadzek i wykonanie nowych, wykonanie rampy w korytarzy komunikacyjnym do czê¶ci szkolnej,
• usuniêcie komina wentylacyjnego z pomieszczenia sali przedszkolnej,
• termomodernizacja dachu skrzyd³a A budynku szkolnego,
• wykonanie rampy i zadaszonego podestu wej¶ciowego do przedszkola,
• wykonanie instalacji wewnêtrznych- wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej i C.O wg projektu technicznego b. sanitarnej
• wykonanie instalacji wewnêtrznych i zewnêtrznych- b. elektrycznej wg projektu technicznego b. elektrycznej
• wykonanie placu zabaw
• wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej
• zagospodarowanie terenu i infrastruktura towarzysz±ca
Remont i termomodernizacja czê¶ci szkolnej budynku szko³y podstawowej na dzia³ce o nr ewidencyjnym 90/8 i czê¶ci dzia³ki ewidencyjnej nr 90/4 obrêb Nebrowo Wielkie, gmina Sadlinki.
Zakres prac:
• termomodernizacja obejmuj±c± docieplenie stropodachu czê¶ci B, C, D, E
• demonta¿ i ponowny monta¿ paneli solarnych po dociepleniu stropodachu
• wymiana obróbek blacharskich
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnêtrznej i wewnêtrznej wraz z parapetami we wszystkich pomieszczeniach
• malowanie wszystkich elewacji i coko³ów zewnêtrznych
• malowanie wszystkich pomieszczeñ
• wymiana glazury w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych
• remont posadzek
• wymiana urz±dzeñ sanitarnych Wg projektu technicznego b. sanitarnej
• remont kot³owni -wymianê ¼ród³a ciep³a na piec na pellet oraz pompê ciep³a
• remont- wymianê instalacji centralnego ogrzewania i rozprowadzenia ciep³a
• instalacja wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej Wg projektu technicznego b. elektrycznej
• wymiana opraw o¶wietleniowych wraz z przewodami
• wykonanie o¶wietlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
• wymiana instalacji odgromowej i uziemiaj±cej
• zasilanie technologi kot³owni i wentylacji
• wewnêtrzne linie zasilaj±ce
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
pieni±dzu - przelewem na konto zamawiaj±cego 32 8300 0009 0056 1758 2000 0020 z
dopiskiem:– wadium modernizacja szko³y w Nebrowie Wielkim .
a) gwarancjach bankowych,
b) gwarancjach ubezpieczeniowych,
c) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.).
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Zaleca siê do³±czenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzy ofertowym nale¿y równie¿ podaæ nr konta, na które Zamawiaj±cy winien dokonaæ zwrotu wadium.
6. Je¶li wadium wniesiono w formie innej ni¿ w pieni±dzu, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, poprzez do³±czenie do oferty.
7. Zapisy w tre¶ci gwarancji lub porêczeñ (niewynikaj±ce z odrêbnych, ogólnie obowi±zuj±cych przepisów, które winny byæ wówczas powo³ane) nie mog± utrudniaæ Zamawiaj±cemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikaj±cych z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) Wadium musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) Wadium powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) W tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinna znajdowaæ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) Beneficjentem gwarancji lub porêczenia jest: Gmina Sadlinki ul. Kwidzyñska 12 82-522 Sadlinki
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci±(tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wynagrodzenie, o którym mowa w §10 ust. 1 mo¿e zostaæ odpowiednio zmienione w przypadku:1) zmiany stawek podatku od towarów i us³ug (VAT) na us³ugi budowlane i budowlano monta¿owe.
Przy zmianie stawki VAT ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia brutto, kwota netto pozostanie bez zmian. Waloryzacji nie podlega wynagrodzenie w czê¶ci wyp³aconej Wykonawcy przed zmian± stawek podatku od towarów i us³ug (VAT);
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysoko¶ci stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, wobec pracowników i osób zatrudnionych w oparciu o umowy cywilno-prawne, waloryzacja bêdzie dokonana przez Zamawiaj±cego tylko wobec osób, które posiada³y wynagrodzenie minimalne i by³y zg³oszone do Umowy. Zmiana umowy w tym zakresie nie bêdzie dotyczyæ waloryzacji wynagrodzenia o której mowa w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 13 wrze¶nia 2022 r. w sprawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej w 2023 r;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
Zmiana wynagrodzenia, w przypadkach okre¶lonych w pkt 2-4 wymaga z³o¿enia wniosku Strony oraz wykazania, wp³ywu ww. zmian na zmianê kosztów wykonania Zadania przez Wykonawcê. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia wyja¶nieñ w zakresie tre¶ci z³o¿onego wniosku, w terminie 14 dni od dorêczenia ¿±dania.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w §10 ust. 1 mo¿e zostaæ odpowiednio zmienione tak¿e na nastêpuj±cych zasadach:
1) w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia w stosunku do kosztów i cen zawartych w ofercie z zastrze¿eniem, ¿e:
a) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów uprawniaj±cy strony Umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia przekroczy 10%;
b) pocz±tkowy termin uprawniaj±cy do ¿±dania ustalenia zmiany wynagrodzenia nast±pi w pierwszym miesi±cu po up³ywie 6 miesiêcy od zawarcia Umowy;
c) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ niniejszego punktu, wynosi 10% warto¶ci ceny ca³kowitej podanej w ofercie Wykonawcy brutto.
2) zmiana cen materia³ów lub kosztów uprawniaj±ca Strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustalana bêdzie na podstawie wska¼nika cen produkcji budowlano-monta¿owej, og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Wyliczenie wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o kwartalny wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej liczony do poprzedniego kwarta³u publikowany przez Prezesa GUS.
3) zmiana wynagrodzenia bêdzie odnosi³a siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu zamówienia niezrealizowanego oraz zrealizowanego w kwartale objêtym waloryzacj±, ale nie odebranego z uwagi na terminy, które bêd± wynika³y z harmonogramu finansowo-rzeczowego
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposa¿enie SOR (...)".
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni pró¿niowo-t³ocznej w miejscowo¶ci Potworów"
- Dostawa i monta¿ systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.