Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332879/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7b1fbb-1692-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049945/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa bankowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.9.2024.BAF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jego jednostek organizacyjnych Powiatu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
3. Jednostki organizacyjne Powiatu Gnieźnieńskiego objęte przedmiotem zamówienia:
1) Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża, Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno,
2) I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego, ul. Kostrzewskiego 3, 62-200 Gniezno,
3) II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki w Gnieźnie, ul. Ks. Prym. Macieja, Łubieńskiego 3/5, 62-200 Gniezno,
4) Zespół Szkół im. Jana III Sobieskiego w Gnieźnie, ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno,
5) Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie, ul. Chrobrego 23, 62-200 Gniezno,
6) Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie, ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno,
7) Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II w Gnieźnie, ul. Augusta Cieszkowskiego 17, 62-200 Gniezno,
8) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno,
9) Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 6, 62-200 Gniezno,
10) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Dezyderego Chłapowskiego, ul. Warszawska 29, 62-230 Witkowo,
11) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1, ul. Żwirki i Wigury 27, 62-200 Gniezno,
12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 , ul. Powstańców Wielkopolskich 16, 62-200 Gniezno,
13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. hm. Zygmunta Imbierowicza,
ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko,
14) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gnieźnie, ul. Wyszyńskiego 4,
62-200 Gniezno,
15) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kłecku, ul. Słoneczna 25, 62-270 Kłecko,
16) Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Gnieźnie, ul. Gdańska 106, 62-200 Gniezno,
17) Dom Pomocy Społecznej im. Małżonków Terakowskich, ul. Wrzesińska 21, 62-200 Gniezno,
18) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul Sienkiewicza 12A,
62-200 Gniezno,
19) Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno,
20) Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie, ul. Aleje Reymonta 32, 62-200 Gniezno,
21) Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie,
Aleje Reymonta 21b, 62-200 Gniezno,
22) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie,
ul. Chrobrego 22, 62-200 Gniezno,
23) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno,
24) Centrum Usług Wspólnych w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.
Zastrzega się, iż liczba jednostek organizacyjnych Powiatu, jak również ich forma organizacyjno-prawna, w okresie obowiązywania umowy, może ulec zmianie.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminów płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia posiadania oddziału, filii lub placówki banku na terenie miasta Gniezna.
6. Zamawiający wymaga zapewnienia jednakowych warunków obsługi rachunków bieżących i pomocniczych Zamawiającego i innych jego jednostek organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcania, tworzenia nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podpisać z tymi jednostkami umowę na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą.
7. Otwarcie każdego z rachunków nastąpi nie później niż w ciągu 48 godzin od złożenia w banku wymaganych do otwarcia dokumentów.
8. Wykonawca musi ubezpieczyć prowadzoną działalność związaną z przedmiotem zamówienia, w całym okresie wykonywania usługi, tj. od momentu rozpoczęcia realizacji usługi do jej zakończenia, na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do okazania dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wyżej wskazaną kwotę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
66112000-8 - Usługi depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5261008546
7.3.3) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Elavon Financial Service - dostarczenie terminali POS i ich obsługa w pełnym zakresie
Monetia Sp. z o.o. - prowadzenie obsługi gotówkowej (wypłaty, wpłaty, realizacja dyspozycji jednorazowej wypłaty i listy wypłat)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- "OCHRONA OBIEKTÓW URBIS SP Z O.O. W GNIEŹNIE"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 3.281.542,00 zł z przeznaczeniem na spłatę rat kapitałowych kredytów i pożyczek.
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Żmigród oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025-2028
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Drwinia w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę w roku 2024 wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.700.000 PLN
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.