Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00289532/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dostępu do Internetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4122557-ec07-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00146017/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa dostępu do Internetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267488,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:• Zakup usług dostępu do sieci Internet w siedzibie głównej w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, łącze podstawowe 500 Mbps,
• Zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji: Warszawa, ul. Przyczółkowa 109a, łącze podstawowe 300 Mbps.
2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 51118,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:• Zakup usług dostępu do sieci Internet w siedzibie głównej w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, łącze zapasowe 200Mbps,
• Zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji: Warszawa, ul. Przyczółkowa 109a, łącze zapasowe 100 Mbps.
2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 34910,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji Biała Podlaska, ul. Józefa Piłsudskiego 5/7, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 7231,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Południowo-Wschodniej, siedziba: Rzeszów, ul. Hanasiewicza 21, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Wschodniej, siedziba: Lublin, ul. Diamentowa 2, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Północno-Wschodniej, siedziba: Białystok, ul. Kombatantów 4, łącze 100 Mbps2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 9575,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Południowej, siedziba: Kraków, ul. Bularnia 5, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Śląskiej, siedziba: Katowice, ul. Żeliwna 38, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Północnej, siedziba: Bydgoszcz, ul. Hetmańska 28, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 9500,64 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Wielkopolskiej, siedziba: Poznań, ul. Szwajcarska 5, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Centralnej, siedziba: Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 10572,88 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w Delegaturze Południowo – Zachodniej, siedziba: Wrocław, ul. Międzyleska 4, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w delegaturze Północno – Zachodniej, siedziba: Gorzów Wielkopolski ul. Teatralna 28, łącze 100 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji Olsztyn, ul. Towarowa 20B, łącze 50 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 9425,84 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji Radom, ul. Bolesława Limanowskiego 29a, łącze 50 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12218,64 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji Nisko, ul. Rzeszowska 42, łącze 50 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 24936,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do sieci Internet w lokalizacji Suwałki, ul. Ludwika Waryńskiego 24, łącze 50 Mbps.2. Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi to 01.07.2024 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 12468,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53885,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45756,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14981,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103826,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14981,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14981,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13136,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114903,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13136,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13136,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12929,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12929,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12929,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124578,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10922,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10922,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11129,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11129,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-NET sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772334247
7.3.3) Ulica: ul. Kapelanka 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-374
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11129,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13316,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118156,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13316,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13316,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10922,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10922,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15737,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25416,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15737,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15737,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9298,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116279,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10922,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10922,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13874,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13874,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13874,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205575
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8826,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110331,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8826,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8826,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13554,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13554,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13554,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12808,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12808,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12808,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12484,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23586,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12484,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013208
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-554
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12484,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie systemu sterowania oświetleniem w ciągu obwodnicy Olsztyna administrowanej przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Olsztynie
- Zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2025 r. w formie papierowej oraz usługa dostępu do prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej - nr sprawy 11/ZP/2024
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem stacjonarnych łączy PSTN oraz łączy ISDN w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w roku 2024/2025
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.