eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew"Remont świetlicy w Czaplach Górnych"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont świetlicy w Czaplach Górnych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Brzóski 20A

1.5.2.) Miejscowość: Korczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25-631-20-78

1.5.8.) Numer faksu: 25-631-20-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://korczew.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.korczew.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont świetlicy w Czaplach Górnych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5a258ae-1ccf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021373/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Remont świetlicy w Czaplach Górnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP 271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203247,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy w Czaplach Górnych na działkach o nr ewid. 269/1 i 270/1.

W zakres prac wchodzą:
• Roboty rozbiórkowe
- wykucie otworów drzwiowych do pomieszczenia świetlicy,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- rozebranie ściany działowych oraz postumentów betonowych w rogach budynku,
- rozebranie sceny konstrukcji drewnianej,
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,
- rozebranie jastrychów betonowych,
- usunięcie gruzu i ziemi wraz z wywiezieniem i utylizacją,
- skucie tynków wewnętrznych,
- demontaż rurociągów stalowych,
• Roboty remontowe
- wykonanie nowych nadproży,
- wykonanie ścian działowych gazobetonowych,
- zamurowanie otworów drzwiowych,
- uzupełninie tynków cementowo wapiennych oraz wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz drzwi wewnętrznych,
- wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym
- izolacje przeciwwilgociowe posadzek poziome,
- izolacje cieplne posadzek z płyt styropianowych,
- wykonanie posadzki betonowej,
- gruntowanie podłoży,
- wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych antypoślizgowych na zaprawie klejowej
- wykonanie cokolików z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
- wykonanie sufitów rastrowych ”Armstrong”
- gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi ścian i sufitów,
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbami ceramicznymi ścian i sufitów,
• Roboty elektryczne
- ułożenie przewodów elektrycznych,
- montaż rozdzielnicy elektrycznej,
- przygotowanie podłoży pod osprzęt instalacyjny wraz z mocowaniem puszek,
- montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym,
- montaż łączników instalacyjnych,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED,
• Roboty sanitarne
- instalacja rurociągów z tworzyw sztucznych PP-RTC stabilizowanych o połączeniach zgrzewanych,
- izolacja rurociągów otulinami,
- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV łączonych na wcisk,
- wykonanie podejść dopływowych do zaworów czerpalnych,
- montaż zlewozmywaków, umywalek, ustępów,
- instalacja termy elektrycznej,
- montaż pochwytów i poręczy ze stali nierdzewnej w łazience, montaż luster i uchwytów na papier toaletowy.
- remont, wymiana zbiornika na nieczystości ciekłe,
- montaż przewodów wentylacyjnych o śr. 160 mm docieplonych wełną mineralną oraz kominków wentylacyjnych ponad dachem

Zakres robót budowlanych określają:
1) Przedmiar robót
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowych
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z specyfikacją techniczną oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239264,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239264,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MAJKA JANUSZ DEMIAŃCZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5440001176

7.3.3) Ulica: ADAMA MICKIEWICZA 7

7.3.4) Miejscowość: SIEMIATYCZE

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239264,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.