Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fff91f8f-1105-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510103,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne”.
Inwestycja przewidziana jest do realizacji w m. Solec, gm. Przemęt na dz. o nr ew. 419/2. Zaplanowane prace mają za zadanie poprawienie funkcjonalności obiektu oraz dostosowanie pomieszczeń do obecnie obowiązujących przepisów.
Obecnie w budynku znajdują się pomieszczenia częściowo zagłębione w ziemię stanowiące poziom sutereny. W wyniku przebudowy kuchni na poziomie przyziemia powstanie: kuchnia, zmywalnia oraz komunikacja, natomiast na poziomie sutereny powstanie: komunikacja, szatnia, WC, obieralnia i kolejna komunikacja.
W ramach przebudowy zostanie wykonana wymiana i remont instalacji
oraz elementów budowlanych takich jak licowanie ścian płytkami ceramicznymi, wymiana stolarki otworowej, wymiana podłóg, wymiana instalacji elektrycznej i wod.–kan. w istniejącej części budynku. W ramach przebudowy kuchni powstaną nowe instalacje sanitarne: wody, kanalizacji sanitarnej, wentylacji.
Ponadto w ramach inwestycji pomieszczenia w budynku wyposażone zostaną
w sprzęt, urządzenia i meble w zależności od pełnionych funkcji (wg projektu budowlanego).
Przedmiotowa inwestycja obejmuje:
roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce ścian działowych i okładzin posadzek betonowych, demontażu okien i drzwi wewnętrznych, rozbiórce schodów wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórce stropu między kondygnacyjnego,
wykonanie nowych ścian nośnych i działowych, ścian fundamentowych wewnętrznych, ściany w systemie suchej zabudowy jako ściany oddzielenia p. poż.,
wykonanie ocieplenia istniejących ścian zewnętrznych wełną mineralną, ocieplenie istniejących ścian fundamentowych styrodurem oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego o strukturze baranka,
wykonanie nowych schodów wewnętrznych i schodów na scenę oraz przebudowanie istniejących schodów zewnętrznych,
wykonanie sufitów podwieszanych, rozbiórka wszystkich posadzek betonowych i po ułożeniu instalacji sanitarnych wykonanie nowych
z oblicowaniem płytkami ceramicznymi,
montaż nowych okien i drzwi, zadaszenia na wejściem,
wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, izolacji przeciwwilgociowych i termicznych,
We wszystkich pomieszczeniach, w których nie będą wykonane okładziny z płytek ściennych wykonane zostaną na istniejących tynkach gładzie gipsowe.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: Firma Usługowo Handlowa A. Wojciechowski – Załącznik nr 9 do SWZ.
3.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane (w tym świadectwo energetyczne).
3.6. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań
i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własne źródło energii elektrycznej na czas trwania inwestycji. W sytuacji braku możliwości wykorzystania własnego źródła energii elektrycznej Zamawiający, na mocy porozumienia, udostępni punkt poboru energii i obciąży Wykonawcę kosztami według uzgodnionych zasad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939343,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Snela spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980001507
7.3.3) Ulica: Wodna
7.3.4) Miejscowość: Śmigiel
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SNELA PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE inż.STANISŁAW SNELA
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SNELA PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNE inż.STANISŁAW SNELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZEMĘT
- Świadczenie usług dowozu i odwozu seniorów z terenu Gminy Przemęt do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Przemęt
więcej: przetargi PRZEMĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.