eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potok WielkiPrzebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Potok Wielki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Potok Wielki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 106

1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdb88501-0c9d-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Potok Wielki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb88501-0c9d-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa systemu wodociągowego oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Potok Wielki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie”; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1595500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1. Zaprojektowaniu i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowości Popielarnia
o długości:
- rurociągi o średnicy zewnętrznej 110 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – ok. 1000 m,
- rurociągi o średnicy zewnętrznej 63 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – ok. 500 m.
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach:
Popielarnia (cześć m. Dąbrówka): 296/3, 297/3, 297/5, 298/1, 299/2, 300/1, 301/1, 302/1, 304/1, 305/1, 306/1, 307/5, 307/6, 307/3, 371,
Popielarnia (część m. Potok Stany): 766, 768, 769, 770, 771, 772,
Popielarnia (część m. Dąbrowica): 287/2, 286, 305, 258, 257/2, 255/2, 254/2, 253/2, 252/2, 251/2,

2. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej łączącej miejscowości: Osinki i Potok
Wielki o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – ok. 470 m
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach: 232/2, 229/3, 230/2, 228/5, 227/4,

3. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej łączącej miejscowości: Radwanówka
i Stany Nowe o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – ok. 400 m
Inwestycja będzie zlokalizowana na następujących działkach: 792, 810/1, 781, 779, 778, 738.

Zakres przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej.
2. Przebudowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 755500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszej części Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań:
Zadanie 1: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku OSP w msc. Zarajec Potocki oraz przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku OSP w Potoku Wielkim
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 2 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków dla następujących obiektów:
1. Budynku OSP w m. Zarajec Potocki na działce nr 325/2.
2. Budynku gminnym w m. Potok Wielki na działce nr 432/2.
Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
UWAGA!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienie Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Certyfikat zgodności z normą PN EN 12566-3+A2:2013 lub raport z badań na zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
b) Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) oczyszczalni ścieków potwierdzającą użytą technologię oczyszczani ścieków,
c) Deklarację Właściwości Użytkowych, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu ich oznakowania znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1966 z późn.zm) spełniającą wszystkie wymagania wskazane w ww. rozporządzeniu.

Zadanie 2: Przebudowa oczyszczalni ścieków w msc. Stawki
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie oczyszczalni ścieków przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej oraz Koła Gospodyń Wiejskich w m. Stawki na działce nr 214/6.
Zakres robót obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz przebudowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
UWAGA!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienie Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Certyfikat zgodności z normą PN EN 12566-3+A2:2013 lub raport z badań na zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
b) Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) oczyszczalni ścieków potwierdzającą użytą technologię oczyszczani ścieków,
c) Deklarację Właściwości Użytkowych, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu ich oznakowania znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1966 z późn.zm) spełniającą wszystkie wymagania wskazane w ww. rozporządzeniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 i 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na zaprojektowaniu i przebudowie ujęcia wody w m. Popielarnia, gmina Potok Wielki na działce nr 371 (obręb Dąbrówka).
Zakres zamówienia
1. Wykonanie dokumentacji projektowej mającej na celu przebudowę ujęcia wody w m. Popielarnia, gmina Potok Wielki.
2. Przebudowa ujęcia wody obejmuje:
- dostawę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 80 m3/h - 2 szt.,
- przebudowę rurociągów tłocznych z rur ze stali nierdzewnej – ok. 250 m,
- przebudowę zestawu hydroforowego z szafą sterowniczą - 1 szt.,
- przebudowę rurociągów przyłączeniowych do zestawu hydroforowego wraz niezbędną armaturą w budynku ujęcia wody - 1 kpl.,
- dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy min. 80kW - 1 kpl.
- przebudowę rozdzielnicy elektrycznej z okablowaniem - 1 kpl.,
3. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 750000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886000,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1077480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Wiejskie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181669985

7.3.3) Ulica: Akademicka 18

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1077480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282526,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282526,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282526,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFK Instal Piotr Hawryło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621599368

7.3.3) Ulica: Chrzanów Czwarty

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282526,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765798,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765798,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma REIN sp. j. A. Cebulak, J. Cebulak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132050507

7.3.3) Ulica: Staromiejska

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-240

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765798,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.