Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319038/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc4549d-0dee-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043056/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i łącznikiem przy PSP w Ryczywole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.58.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4684172,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze, pomiarowe, ziemne, rozbiórkowe - rozbiórka fragmentu bieżni i dojścia do bieżni,; wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie Wykonawcy,
2) Budowa wielofunkcyjnego boiska przykrytej zadaszeniem łukowym o konstrukcji stalowej izolowanym wełną mineralną. Posadzka sali sportowej – podłoga o konstrukcji elastycznej, wentylowana. Wykończenie podłogi stanowi wykładzina sportowa z naniesionymi liniami boisk, antypoślizgowa, o wysokim współczynniku odporności na ścieranie, posiadająca odpowiednie certyfikaty.
3) Budowa łącznika umożliwiającego połączenie hali z budynkiem szkoły,
4) Budowa zaplecza socjalno-szatniowego oraz pomieszczeń pomocniczych wraz z wyposażeniem (w tym: biały montaż, wyposażenie toalet, akcesoria łazienkowe, wyposażenie przeznaczone dla osób niepełnosprawnych - wg. projektu)
5) Budowa instalacji w tym: grzewczych, oleju opałowego, wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, elektrycznych, oświetleniowych, teletechnicznych, odgromowej, fotowoltaicznej – wraz z uruchomieniem instalacji i przeszkoleniem pracowników,
6) Budowa zewnętrznej instalacji wody,
7) Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
8) Instalacja kanalizacji deszczowej,
9) Budowa schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
10) Wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku - pokrycie płyty poliwęglanowe lub ze szkła hartowanego,
11) Budowa opaski wokół budynku – ciąg pieszy i dojścia do budynku z kostki brukowej,
12) Budowa systemu telewizji dozorowej – system monitoringu terenu zewnętrznego oraz stref komunikacyjnych w budynku,
13) Wyposażenie hali (wg zestawienia wyposażenia obiektu):
a) Wyposażenie sportowe w tym w zakresie: boiska do koszykówki, boiska do siatkówki, boiska do piłki ręcznej; drabinki gimnastyczne, drążek gimnastyczny wolnostojący, siatki ochronne na okna,
b) Tablica wyników sportowych,
c) 4 stanowiskowa strzelnica laserowa z oprogramowaniem i wyposażeniem.
System musi posiadać doprowadzone zasilanie w energię elektryczną. Repliki broni musza dotyczyć modeli broni współcześnie stosowanej np. karabinek Beryl, MSBS „GROT”, broń krótka, pistolety wojskowe, SigSauer MCX Virtus lub równoważne,
d) Mobilna scena z wykładziną ochronną płyty boiska,
e) Trybuny – zestaw siedzisk sportowych,
f) Szafki szatniowe (ubraniowe).
14) Tablica z logo Programu Olimpia – wg wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki
15) Wyposażenie dodatkowe w tym:
- drabiny zewnętrzne, wycieraczka wejściowa, gaśnice, osłony zabezpieczające – wg projektu,
- elementy małej architektury – stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci, platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych – wg zestawienia wyposażenia obiektu,
16) Roboty wykończeniowe (w tym: roboty malarskie, okładziny ścian, posadzki – parkiet, płytki gresowe antypoślizgowe),
17) Roboty porządkowe,
18) Odtworzenie zniszczonych trawników i zajętych terenów,
19) Prace geodezyjne wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
20) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
21) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego/Użytkownika w zakresie działania wszelkich zainstalowanych systemów i urządzeń w obiekcie,
22) Pozostałe prace i czynności (w tym opłaty) niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej, SST i SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu tablicę z logo Programu Olimpia. Wzór tablicy jest dostępny na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/program-olmpia--program-budowy-przyszkolnych-hal-sportowych. Miejsce montażu tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym.
Branżowe rozwiązania projektowe należy rozpatrywać łącznie z pozostałymi opracowaniami projektowymi. Projektowane wyposażenie obiektu należy rozpatrywać biorąc pod uwagę wytyczne zawarte w projektach wykonawczych oraz w Zestawieniu wyposażenia obiektu.
Dokumenty potwierdzające jakość i parametry techniczne materiałów (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności) wymagane są na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca każdorazowo dostarczy wymagane dokumenty Inspektorowi nadzoru inwestorskiego przed dokonaniem zakupu lub przed przystąpieniem do robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262520-2 - Roboty murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4790000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128574,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4790000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SYLWER Trzos Sylwester
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121323048
7.3.3) Ulica: Czarna Wieś 21B
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4790000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.