eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-StacjaSukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy



Og³oszenie z dnia 2022-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nurzec-Stacja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659585

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯erczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nurzec-Stacja

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 75 078

1.5.8.) Numer faksu: 85 65 75 063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nurzec-stacja.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eeb1707a-505d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00402165

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00000843/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal dodatkowo komunikacja za pomoc± poczty elektronicznej ug@nurzec-stacja.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/potral oraz poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nurzec-Stacja, ¯erczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@nurzec-stacja.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do ogrzania budynków gminnych w Nurcu-Stacji w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy” nr postêpowania ORG.271.2.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przewarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pan dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 329113,80 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH
W NURCU-STACJI w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy”.
2. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy, w³asnym transportem, oleju opa³owego lekkiego do kot³owni w nastêpuj±cych budynkach gminnych:
-Przedszkola Gminnego w Nurcu-Stacji przy ul. S³onecznej 1 (ca³kowita pojemno¶æ zbiornika 4500 l),
-O¶rodka Zdrowia w Nurcu-Stacji przy ul. Szkolnej 5 (ca³kowita pojemno¶æ zbiornika 2000 l),
-Gminnego O¶rodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy ul. ¯erczyckiej 34 (ca³kowita pojemno¶æ zbiornika 3200 l),
-Gminnego O¶rodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy
ul. Kolejowej 3 (ca³kowita pojemno¶æ zbiornika 1000 l).
W ilo¶ci szacunkowej oko³o 50 000 litrów, w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
3. Wielko¶æ zamówienia mo¿e ulec zmianie w zwi±zku z panuj±cymi warunkami atmosferycznymi. Zamawiaj±cy zastrzega prawo nie wykorzystania w okresie realizacji umowy pe³nej ilo¶ci planowanych dostaw.
4. Ilo¶æ oleju opa³owego objêtego postêpowaniem odnosi siê do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiaj±cego.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ za³adunek oleju opa³owego na terminalu producenta/importera, transport i jego roz³adunek w miejscu przeznaczenia.
6. Zamawiaj±cy przewiduje roz³adunek oleju opa³owego z autocysterny do zbiorników, przy zastosowaniu pompy przy autocysternie i legalizowanego licznika.
7. Podczas ka¿dej dostawy – Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania aktualnego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzenia pomiarowego o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na poje¼dzie dostawczym.
8. W przypadku stwierdzenia braku legalizacji licznika tankowania (uszkodzenia cech) dostawa nie zostanie przyjêta, a faktura zostanie zwrócona dostawcy bez zap³aty.
9. Przy ka¿dorazowej dostawie, zbiorniki Zamawiaj±cego powinny byæ tankowane do pe³nej swojej pojemno¶ci, co oznacza, ¿e rzeczywista ilo¶æ zatankowanego oleju opa³owego mo¿e byæ wiêksza lub mniejsza od z³o¿onego zamówienia czê¶ciowego.
10. Zamawiaj±cy, zastrzega sobie prawo pobierania w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego i w przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego – skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt wykonawcy.
11. Kategoria wg wspólnego s³ownika zamówieñ CPV: 090135100-5.
12. Olej opa³owy lekki powinien odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom surowców energetycznych dopuszczonych do obrotu i stosowania w energetyce cieplnej. Wykonawca obowi±zany jest posiadaæ ¶wiadectwo (certyfikat) jako¶ci, które nale¿y ka¿dorazowo do³±czyæ do faktury.
13. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opa³owego wed³ug Polskiej Normy
PN-C-96024:2020-12:

Lp. PARAMETRY JEDNOSTKA WYMAGANIA wg NORMY
1. Gêsto¶æ w temp. 15oC mg/m3 max. 0,860
2. Warto¶æ opa³owa MJ/kg min. 42,6
3. Temperatura zap³onu oC min. 56
4. Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20oC mm2/s max. 6,00
5. Temperatura p³yniêcia oC max. - 20,0
6. Zawarto¶æ siarki % (m/m) max. 0,10
7. Zawarto¶æ wody mg/kg max. 200
8. Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych mg/kg max. 24
9. Pozosta³o¶ci po spopieleniu % (m/m) max. 0,01
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³ w postêpowaniu w oparciu o art. 112 Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na sprzeda¿ i przewóz paliw p³ynnych.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca wyka¿e, ¿e:
- posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000z³.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ, ¿e:
- dysponuje, co najmniej 2 pojazdami dostosowanymi do dostaw oleju opa³owego (cysterna) wyposa¿onymi w pompê i legalizowane liczniki.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych luz zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczeni z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (zgodnie z rozdzia³em VI ust. 2 pkt 3) wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na sprzeda¿ i przewóz paliw p³ynnych.
4) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³.
5) Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy i zaci±gania w jego imieniu zobowi±zañ. Powinno byæ za³±czone w oryginale albo za³±czone jako kopia pe³nomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (je¶li dotyczy).
6) ¦wiadectwo jako¶ci dostarczonego oleju.
7) Parafowany przez Wykonawcê dokument potwierdzaj±cy wysoko¶æ ceny netto producenta z dnia 20 pa¼dziernika 2022 r. – przyjêtej do kalkulacji (np. wydruk ze strony internetowej).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik
nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Pzp,
w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿eniu na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i s± dopuszczalne na zasadach okre¶lonych w przepisach art. 454-456 Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Nurzec-Stacja ul. ¯erczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja Adres skrzynki podawczej ePUAP: /7r9e4c1bmr/Skrytka ESP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.