eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowiceModernizacja infrastruktury drogowej i towarzysz±cej w Gminie ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2022-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i towarzysz±cej w Gminie ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯UKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯UKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 076 831 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 076 831 41 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej i towarzysz±cej w Gminie ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6129265-5041-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00402198

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028030/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Modernizacja infrastruktury drogowej i towarzysz±cej w Gminie ¯ukowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy RiD.271.6.2022.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie. Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452). Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¯ukowice, ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice, kontakt: tel. 076 831 42 4, e-mail: gmina@zukowice.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¯ukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iod@glogow.org

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RiD.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniej±cej drogi w m. Glinica – dz. nr 85/2 obrêb Zab³ocie w zakresie wykonania przebudowy jezdni, chodnika, zjazdów oraz poboczy. Odwodnienie nawierzchni zostanie zapewnione przez odprowadzenie wód opadowych czê¶ciowo na tereny biologicznie czynne, a w pozosta³ej czê¶ci do istniej±cego systemu kanalizacji deszczowej znajduj±cej siê na terenie dzia³ki 85/2 obrêb Zab³ocie.
Niniejsze postêpowanie nie dotyczy budowy kana³u technologicznego.
Inwestycja zak³ada przebudowê:
- jezdni o nawierzchni asfaltowej na d³ugo¶ci ok. 230 m o szeroko¶ci zmiennej od 3,00 do 6,00 m o nastêpuj±cej konstrukcji: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm gr. 20 cm, - warstwa podbudowy z mieszanki zwi±zanej cementem o klasie C3/4 gr. 15 cm - krawê¿niki betonowe 15 x 30 cm, - krawê¿niki betonowe najazdowe 20 x 22 cm na ³awie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15;
- chodników z kostki betonowej o d³ugo¶ci ok. 83 m i szeroko¶ci 2,00 m o konstrukcji: -warstwa ¶cieralna z kostki betonowej szarej gr. 6 cm, -podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm gr. 15 cm, - podbudowa z mieszanki zwi±zanej z cementem o klasie C3/4 gr. 10 cm, - krawê¿niki betonowe najazdowe 20 x 22 cm wraz z obrze¿em betonowym 6 x 25 cm na ³awie betonowej z oporem z betonu klasy c12/15.
- zjazdów o szeroko¶ci 4,00-6,00 m o konstrukcji: -warstwa ¶cieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, -podsypka piaskowo-cementowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm gr. 20 cm, -podbudowa z mieszanki zwi±zanej z cementem o klasie C3/4 gr. 15 cm, - krawê¿niki betonowe najazdowe 20 x 22 cm oraz krawê¿niki betonowe 15 x 30 cm na ³awie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
- poboczy o szeroko¶ci od 0,5 – 1,0 m o konstrukcji: -warstwa kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm gr. 25 cm, - krawê¿niki betonowe 15 x 30 cm oraz krawê¿niki betonowe najazdowe 20 x 22 cm na ³awie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15.
- przy³±czy deszczowych z rur PVC, litych, jednowarstwowych klasy SN-8 o ¶rednicy ⌀ 160 mm oraz ¶cieku z dwóch rzêdów kostki betonowej szarej gr. 8 cm o d³ugo¶ci ok. 142 m na ³awie betonowej klasy C12/15.

Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca jest zobowi±zany, do wykonania z nale¿yt± staranno¶ci± wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowi±ce integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± wy³±cznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-04 do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który :
a) wyka¿e siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj
- co najmniej 1 zamówienia polegaj±cego na budowie lub przebudowie chodnika z kostki brukowej betonowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ ka¿da.
- co najmniej 2 zamówieñ polegaj±cych na budowie, remoncie lub przebudowie dróg o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ ka¿da.
Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
b) wyka¿e, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
- kierownik robót bran¿y drogowej – co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego POTWIERDZAJ¡CE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ). .
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ, (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ).
3. Op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienia przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. formularz oferty, stanowi±cego za³±cznik do SWZ
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ). 3. Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¶li dotyczy). 4. Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (je¿eli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty). 5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy). 6. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) Zmiany Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w nastêpuj±cych przypadkach:
a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych,
b) w przypadku rezygnacji z pe³nionej funkcji,
c) nie wywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o to wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±,
e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie,
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego
3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
5) Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, lub dodatkowych.
6) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.
7) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej,
c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
8) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SWZ i ofercie Wykonawcy.
9) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji.
10) W przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
11) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020r., poz.374 z pó¼n.zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przy u¿yciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.