eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica"Budowa oświetlenia ulicznego"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5349ee-0690-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040103/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257715,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Grodziec i Łazy
część 1 zamówienia:
Budowa oświetlenia ulicznego
1) w sołectwie Grodziec:
a) budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Topolowej w Grodźcu,
b) podwieszenie wiązki oświetleniowej na istniejących słupach linii rozdzielczej nN przy ul. Topolowej w Grodźcu,
2) w sołectwie Łazy:
a) budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Leśnej w Łazach
b) budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Studzieniec w Łazach
Zamówienie dla części 1 będzie, w zależności od uzbrojenia terenu oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, polegało na:
1) realizacji nowych wydzielonych sieci nN oświetlenia ulicznego:
- wytyczeniu lokalizacji stanowisk słupowych
- uzgodnieniu lokalizacji wytyczenia z administratorem pasa drogowego – dotyczy dróg powiatowych
- wykonaniu robót ziemnych – otworów na słupy, stawianie słupów
- zawieszeniu uzbrojenia na słupach wraz z przewodem energetycznym typu AsXSn
- montażu opraw oświetlenia ulicznego
- wykonaniu pomiarów elektrycznych
- wykonaniu geodezji powykonawczej
- zgłoszeniu do odbiór
2) realizacji nowych odcinków oświetlenia ulicznego na istniejącej sieci energetycznej;
- zgłoszeniu do TAURON wykonywania prac na sieci energetycznej
- zawieszeniu uzbrojenia na słupach wraz z przewodem energetycznym typu AsXSn
- montażu opraw oświetlenia ulicznego
- wykonaniu pomiarów elektrycznych
- zgłoszeniu do odbiór
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 137764,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Jasienica i Międzyrzecze Górne
Budowa oświetlenia ulicznego
1) w sołectwie Jasienica:
budowa linii napowietrznej 0,4kV typu AsXSn 2x25mm2 na istniejących słupach linii nN (dł. -221m), zabudowa dodatkowej oprawy oświetleniowej (1szt) przy ul. Słoneczna w Jasienicy,
2) w sołectwie Międzyrzecze Górne:
a) podwieszenie wiązki oświetleniowej na istniejących słupach linii rozdzielczej nN przyul. Spacerowej w Międzyrzeczu Górnym,
b) budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Spacerowej Międzyrzeczu Górnym,
c) budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Okrężnej w Międzyrzeczu Górnym,
d) podwieszenie wiązki AsXSn 2x25mm2 na istniejących słupach linii nN (długość– 115 m)przy ul. Okrężnej w Międzyrzeczu Górnym,
1.2 Zamówienie dla części 2 będzie, w zależności od uzbrojenia terenu oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, polegało na:
1) realizacji nowych wydzielonych sieci nN oświetlenia ulicznego:
- wytyczeniu lokalizacji stanowisk słupowych
- uzgodnieniu lokalizacji wytyczenia z administratorem pasa drogowego – dotyczy dróg powiatowych
- wykonaniu robót ziemnych – otworów na słupy, stawianie słupów
- zawieszeniu uzbrojenia na słupach wraz z przewodem energetycznym typu AsXSn
- montażu opraw oświetlenia ulicznego
- wykonaniu pomiarów elektrycznych
- wykonaniu geodezji powykonawczej
- zgłoszeniu do odbiór
2) realizacji nowych odcinków oświetlenia ulicznego na istniejącej sieci energetycznej;
- zgłoszeniu do TAURON wykonywania prac na sieci energetycznej
- zawieszeniu uzbrojenia na słupach wraz z przewodem energetycznym typu AsXSn
- montażu opraw oświetlenia ulicznego
- wykonaniu pomiarów elektrycznych
- zgłoszeniu do odbiór
Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 119950,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118922,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164574,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118922,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. ELGAWO Przemysław Kłósko,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482111739

7.3.3) Ulica: ul. Folwarczna 12

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118922,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122384,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122384,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa „TOTEX” Tomasz Wernicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937 000 01 49

7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Dolne 227

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122384,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.