Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367065/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00367376/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Danusi 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587683130
1.5.8.) Numer faksu: 587683270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSGDK@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oneplace.marketplanet.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-258ddc20-4307-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076638/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GDK-WA.271.5.2023.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz. U. z 2021r. poz. 2454.) w postaci:
1) Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 4 ust. 2 oraz § 11,
2) Projektu wykonawczego, o którym mowa w § 5 ust. 3 pkt. 3,
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w Rozdziale 3 rozporządzenia.
Zakres wymiany opraw dotyczy wszystkich pomieszczeń biurowych i administracyjnych, w których zamontowane są oprawy oświetleniowe jarzeniowe. Dodatkowo w każdym z 90 pomieszczeń należy wymienić łączniki oświetleniowe na nowe, a w pomieszczeniach sal konferencyjnych (2) zamontować panele sterowania DALI.
Zamawiający oczekuje wymiany opraw 1:1 z jak najmniejszą ingerencją w obecny układ rozmieszczenia opraw oświetleniowych.
Oprawy oświetleniowe w pomieszczeniach biurowych i administracyjnych - ilość 330 sztuk. W zakresie Wykonawcy jest także wykonanie pomiaru izolacji instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach i przekazanie Zamawiającemu protokołów pomiarowych. Jeżeli w trakcie realizacji prac w zakresie wymiany lamp jarzeniowych na oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych powstanie konieczność wykonania robót budowlanych związanych z usunięciem powstałych bruzd, wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzupełnienia tynków po wykonaniu instalacji,
b) wykonanie gładzi,
c) szpachlowanie ścian i sufitów z gruntowaniem.
W salach konferencyjnych należy zastosować oprawy z modułem DALI wraz z panelem dotykowym. W zakresie prac jest zaprogramowanie do 5 scen świetlnych. W rozdzielnicy RG zamontowany jest analizator/licznik parametrów energii elektrycznej. W zakresie Wykonawcy jest wymiana w/w urządzenia łączeni z przekładnikami prądowymi oraz dodatkowymi licznikami energii elektrycznej (8 szt. ) na wskazanych przez Zamawiającego odbiorach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie zapisów Rozdziału 8 SWZ w dniu 11.09.2023 r. wezwał Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj” do dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci certyfikatu CE lub dokumentu równoważnego poświadczającego, że oferowane oprawy oświetleniowe LED spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SWZ.Wykonawcy przedłożyli Zamawiającemu w wymaganym terminie, tj. 11.09.2023 r. do godz. 13.00 przedmiotowe środki dowodowe w postaci certyfikatu CE oraz dokumentu równoważnego w postaci Deklaracji WE dla oferowanych opraw oświetleniowych LED. Do certyfikatów zostały również załączone karty katalogowe oferowanych opraw oświetleniowych LED. Po dokonaniu wnikliwej analizy przedłożonych dokumentów Zamawiający w obu ofertach stwierdził, że proponowane parametry nie spełniają minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457611,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.