eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDoposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c087293-1cc4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów”.
2. Urządzenie placu zabaw polegać będzie na dostawie i montażu urządzeń:
1) w miejscowości Dąbrówka na dz. ew. nr 491 obr. Dąbrówka
a) Huśtawki bocianie gniazdo
b) Trampoliny - szt. 2
2) w miejscowości Dyzin na dz. ew. nr 60: huśtawki podwójnej wahadłowej
z siedziskiem „deseczką” i siedziskiem kubełkowym.
3) w miejscowości Lasek na dz. ew. nr 130/2: huśtawki trójstanowiskowej z bocianim gniazdem, siedziskiem „deseczką”, siedziskiem kubełkowym.
4) w miejscowości Pogorzel na dz. ew. nr 630:
a) Huśtawki bocianie gniazdo
b) sześciokątu wspinaczkowego
c) przestawienie istniejących urządzeń (karuzela, sprężynowiec)
5) w miejscowości Regut na dz. ew. nr 806:
a) Tablicy cymbałki
b) Huśtawki wagowej
c) Ławki stalowej bez oparcia
6) w miejscowości Tabor na dz. ew. nr 705:
a) huśtawki trójstanowiskowej z bocianim gniazdem, siedziskiem „deseczką”, siedziskiem kubełkowym.
b) Ławek parkowych z oparciem szt. 2
7) w miejscowości Zabieżki na dz. ew. nr 163/2: Linarium – sześcian wspinaczkowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 7 do SWZ - dokumentacja projektowa.
4. UWAGA! Strefa bezpieczeństwa dostarczonych urządzeń nie może kolidować ze strefą bezpieczeństwa istniejących urządzeń. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania. W celu przygotowania rzetelnej i prawidłowej oferty, Wykonawca powinien przeprowadzić dokładne wizje w terenie. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza montażu urządzeń o konstrukcji drewnianej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 131037 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Celestynów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów”.
2. Urządzenie placu zabaw polegać będzie na dostawie i montażu urządzeń z zachowaniem stref bezpieczeństwa:

1) w miejscowości Dąbrówka na dz. ew. nr 491 obr. Dąbrówka: zestawu zabawowego oznaczonego na projekcie lit. „A”
2) w miejscowości Dyzin na dz. ew. nr 60:
a) zestawu ze zjeżdżalnią,
b) tunelu integracyjnego
c) huśtawki sprężynowej
d) tablicy: stacja ładująca
3) w miejscowości Glina na dz. ew. nr 211:
a) karuzeli pionowej
b) huśtawki trójstanowiskowej z bocianim gniazdem, siedziskiem „deseczką”, siedziskiem kubełkowym.
4) w miejscowości Lasek na dz. ew. nr 130/2 obr. Lasek:
a) zestawu dwuwieżowego ze zjeżdżalnią
b) huśtawki sprężynowej
c) huśtawki wagowej
d) lokomotywę – zabawkę
5) w miejscowości Pogorzel na dz. ew. nr 630:
a) domku sklepiku
b) tablicy labiryntu
c) tablicy gitary
d) trampoliny szt. 1
e) mostek łańcuchowy
f) stół do ping-ponga
6) w miejscowości Regut na dz. ew. nr 806: zestawu rekreacyjnego niskiego
7) w miejscowości Tabor na dz. ew. nr 705: huśtawki równoważnej
8) w miejscowości Zabieżki na dz. ew. nr 163/2:
a) Huśtawki bocianie gniazdo. Uwaga! Należy wykonać nawierzchnię bezpieczną piaskową dowiązując się do istniejącej strefy z nawierzchni piaskowej. Należy przełożyć i dostosować istniejące obrzeża drewniane.
b) Karuzeli siedziskowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja projektowa.
4. UWAGA! Strefa bezpieczeństwa dostarczonych urządzeń nie może kolidować ze strefą bezpieczeństwa istniejących urządzeń. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania. W celu przygotowania rzetelnej i prawidłowej oferty, Wykonawca powinien przeprowadzić dokładne wizje w terenie. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza montażu urządzeń o konstrukcji drewnianej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 171147,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126683,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126683,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126683,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 14M

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126683,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236891,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327975 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236891,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 14M

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236891,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.