Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261581/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00360609/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Wydziału Komunikacji – z podziałem na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,131392,e692581cc137f35ae3f4c8f9092a5ea7.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Wydziału Komunikacji – z podziałem na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa5757e-0b5f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia Wydziału Komunikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271. 21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171686,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dot. zad. nr 1 - Dostawa z montażem regałów archiwizacyjnych.Dostawa z montażem regałów archiwizacyjnych dwóch pomieszczeń archiwów na potrzeby Wydziału Komunikacji Miasta Włocławek, w budynku Dworca kolejowego Włocławek przy ul. Okrzei 65, znajdujących się na przyziemiu zgodnie z poniższym opisem oraz załączonym rysunkiem (rzut przyziemia – aranżacja pomieszczenia:
a) Regał jezdny – 176 szt.
Regał archiwizacyjny stalowy jezdny, lakierowany proszkowo. Ilość półek – 7+1. Napęd ręczny.
b) Regał ścienny – 16 szt.
Regał archiwizacyjny stalowy przyścienny, lakierowany proszkowo. Ilość półek – 7+1.
Opis:
1) Ściana boczna regału musi być wykonana z blachy stalowej, malowanej proszkowo na kolor biały RAL9010. Wszystkie ściany boczne pełne, tzn. wykonane z jednego arkusza blachy.
2) Ściana boczna pełna o wysokości 2700 mm.
3) Lakierowanie ściany ma się odbyć po wykonaniu wszystkich otworów technologicznych i otworów do mocowania półek.
4) Regały wyposażone w następujące elementy:
a) Półki - powinny być wykonane z blachy lakierowanej proszkowo. Grubość półki powinna wynosić min. 30 mm. Głębokość – min. 300mm. Każdy regał wyposażony w 7 szt. półek plus 1 kryjąca.
b) Nośność półki min. 65 kg (przy długości 800mm).
c) Odstęp między półkami 325 - 330 mm.
d) Kolor biały RAL9010.
e) Preferowana długość półek: 800mm (dopuszcza się zastosowanie innego wymiaru w porozumieniu z Inwestorem i przy zachowaniu szer. przejścia przez pomieszczenie min. 100cm).
5) Regały i półki nie mogą posiadać ostrych krawędzi i kantów.
6) Panel boczny składać się ma z następujących elementów:
a) panelu metalowego
b) korby napędowej
c) przezroczystych kieszeni na opisy formatu min. A6.
7) Szyny wykonane ze stali odpornej na korozję lub stali walcowanej na gorąco oraz zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez ocynkowanie. Wymiary szyn: wys. 14 (± 5) mm szerokość 65 (± 15 mm)
8) Szyny montowane w istniejącej posadzce na podlewce betonowej, po wykonaniu bruzd w wylewce (wylewka anhydrytowa 75mm) i izolacji termicznej (XPS 120mm). Ilość szyn wg przyjętego systemu producenta. Posadzki nie są wyposażone w ogrzewanie podłogowe. Montaż przeprowadzany będzie w porozumieniu z wykonawcą posadzki. Montaż na powierzchni posadzki nie jest dopuszczalny ze względu na przewidywane obciążenia.
9) Konstrukcja szyn i technologia ich ułożenia powinna zagwarantować poziome ich położenie – maksymalna tolerancja ± 1 mm na metr szyny.
10) Podstawy jezdne regałów powinny być wykonane ze stalowej blachy o grubości min. 2,0 mm. Podstawy regałów jezdnych muszą być pomalowane lakierem proszkowym, malowanie powinno odbywać się po gięciu blachy, wykonaniu wszystkich otworów technologicznych i elementów mocujących. Wysokość podstawy min. 100 mm.
11) Podstawy jezdne wyposażone w antywyważniki zamocowane do podstawy jezdnej i umieszczone w kanałach szynowych oraz w odboje gumowe o szerokości min. 25 mm lub w inny odpowiedni sposób zdolny do przenoszenia wymaganych obciążeń od załadowanych półek oraz zachowania sztywności podstawy regału.
12) Wymagane jest zainstalowanie w podstawach jezdnych elementów konstrukcyjnych zabezpieczających regały przed wywróceniem.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do przygotowania elementów zabudowy wykonać szczegółowe pomiary pomieszczeń i znajdujących się w nim części budynku.
Prace związane z wykonaniem elementów mebli można prowadzić na miejscu pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 171686,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dot. zad. nr 2 – Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli biurowych.Dostawa i montaż mebli nietypowych na wymiar według rysunków szczegółowych.
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli biurowych według zestawień i rysunku lokalizacji.
Opis mebli i wyposażenia, a także rozmieszczenia mebli i wyposażenia zgodnie z załącznikiem: Aranżacja wnętrz dla Wydziału Komunikacji – projekt wykonawczy wraz z rysunkami.
Wymiary mebli wskazane w dokumentacji z toleranacją ± 3 cm.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do przygotowania elementów zabudowy wykonać szczegółowe pomiary pomieszczeń i znajdujących się w nim części budynku.
Prace związane z wykonaniem elementów mebli można prowadzić na miejscu pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 576389,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369832306
7.3.3) Ulica: Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa krzeseł biurowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.