eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęknicaRemont odcinka drogi gminnej nr 101920F w Łęknicy



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 101920F w Łęknicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęknica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683624700

1.5.8.) Numer faksu: 683624701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leknica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka drogi gminnej nr 101920F w Łęknicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a00acb-2c60-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043969/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont odcinka drogi gminnej nr 101920F

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka drogi gminnej nr 101920F w Łęknicy. Odcinek drogi znajduje się poza obszarem zabudowy. Odcinek podlegający remontowi łączy cię skrzyżowaniem z drogą gminną nr 101923F. Odcinek posiada obecnie nawierzchnię bitumiczną. Jezdnia ma dwa pasy ruchu o szerokości 2,5m każdy. Remontowany odcinek ma długość 691,61m (wraz z włączeniami). Na remontowanym odcinku nie są zlokalizowane żadne zjazdy do nieruchomości zabudowanych.
2. Roboty budowlane obejmują:
1) Remont istniejącej nawierzchni w miejscach zdegradowanych (ok. 389m2);
2) Frezowanie istniejącej nawierzchni w miejscu włączenia do drogi 101923F oraz miejscu połączenia z dalszym przebiegiem remontowanej drogi;
3) Wykonanie profilowania betonem asfaltowym AC16W na łuku;
4) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grubości 6 cm na trasie zasadniczej (ok. 3850m2);
5) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm na trasie zasadniczej (ok. 3790m2);
6) Remont istniejących poboczy na szerokości 75cm mieszanką optymalną lub kruszywem łamanym (ok. 1133m2);
7) Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego (ok. 108,32m2),
8) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120cm na podkładzie stalowym i stalowych ocynkowanych słupkach zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953).
3. Zamówienie obejmuje wykonanie i wprowadzenie przez wykonawcę organizacji ruchu drogowego na czas robót (możliwe jest całkowite wyłączenie z ruchu remontowanego odcinka drogi).
4. Szczegółowy zakres robót określa Rozdział 4 – Opis przedmiotu zamówienia (Projekt remontu drogi gminnej do zgłoszenia wykonania robót budowlanych, STWiORB, Przedmiar robót.
5. Roboty będą wykonywane na działkach nr 081101_1.0001.220 oraz 081101_1.0001.448.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881098,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881098,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881098,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE BUD-DRÓG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382157688

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 9 Podbrzezie Dolne

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881098,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.