eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudziałowo"Przebudowa hydroforni w Babikach, gmina Szudziałowo" dla robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa hydroforni w Babikach, gmina Szudziałowo” dla robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa hydroforni w Babikach, gmina Szudziałowo” dla robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a6e002-32d7-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043750/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa hydroforni w Babikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2457606,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych) oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie hydroforni w Babikach położonej na działce nr 10/2, 12/6 obręb Babiki, gmina Szudziałowo.
W ramach postępowania planuje się m. in. następujące prace: roboty demontażowe istniejących urządzeń technologicznych; przebudowę obudów studni głębinowych; budowę doziemnych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych między obiektowych; budowę dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. 75 m3 każdy; budowę i rozbudowę
osadnika popłuczyn; budowę urządzenia wodnego (studni chłonnych lub drenażu rozsączającego) w celu odprowadzenia oczyszczonych ścieków przemysłowych; dostawa i montaż nowych pomp głębinowych; dostawę i montaż nowych urządzeń technologicznych; wymianę instalacji elektrycznych; wykonanie systemu wizualizacji procesów technologicznych z możliwością podglądu przez internet; wydzielenie pomieszczenia chlorowni; przecieranie tynków w istniejących pomieszczeniach; wykonanie okładzin z glazury na ścianach do wysokości 2,2 m we wszystkich pomieszczeniach; malowanie farba emulsyjną ścian powyżej glazury i sufitów we wszystkich pomieszczeniach; wykonanie okładzin z terakoty lub gresu na posadzkach; wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej; przebudowa wrót do hali technologicznej; ogólnobudowlane roboty remontowe; roboty termomodernizacyjne budynku (docieplenie ścian i stropu); wykonanie dojść i dojazdów do poszczególnych obiektów, wymianę ogrodzenia.
W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany również do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania niezbędnych prób i badań, uzyskania pozwolenie na użytkowanie oraz pozwolenie wodno-prawne (jeśli są wymagane prawem).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3436620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.