Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00280369/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00294633/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Gminie Dobrzyniewo Duże w miejscowości Szaciły oraz w miejscowości Pogorzałki ul. Kolejowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857478010
1.5.8.) Numer faksu: 857478010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Gminie Dobrzyniewo Duże w miejscowości Szaciły oraz w miejscowości Pogorzałki ul. Kolejowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30427b61-f7d2-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050418/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 551544,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV w miejscowości Szaciły, dz. 85/1, 86, 143,5, gm. Dobrzyniewo Duże4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 294908,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV w miejscowości Pogorzałki, ul. Kolejowa, gm. Dobrzyniewo Duże4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 256635,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający wskazuje, iż ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami w ramach danej części zamówienia, należało złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej – zgodnie z zapisami określonymi w dziale 15, w terminie: do dnia 26.04.2024 r. do godz. 10:00. Przed upływem terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w ramach I części zamówienia wpłynęło 7 ofert. Zamawiający uprzednio zamieścił informację oraz podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w przypadku części I w wysokości: 230 765,83 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy siedemset sześćdziesiąt pięć złotych 83/100).
Na etapie weryfikacji i oceny merytorycznej powyższych ofert odrzucone zostały oferty następujących Wykonawców:
1) ENERGIES Zdzisław Łukaszuk, ul. Michała Pietkiewicza 2A/1, 15-689 Białystok - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
2) Kamsystem Adam Cylko, ul. Dojlidy Górne 63A, 15-581 Białystok - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
3) „INSBUD” Sylwia Olszewska, Gieczyn, ul. Bielna 6g, 18-400 Łomża - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 Pzp, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, jak również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, jak również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
4) Spółdzielnia Wielobranżowa „NIEGOCIN”, ul. Mazurska 3, 11-500 Giżycko - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
5) ELEKTROMAR Marek Kaczyński, ul. Sitarska 18, 18-300 Zambrów - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 Pzp, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
W związku z zaistniałymi okolicznościami, oferta Wykonawcy z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w ramach realizacji części I przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189174,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394173,84
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169617,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203589,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSEB Sebastian Ruciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661599837
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Wallenroda 14
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-132
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203589,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.