Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336276/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. robót budowlanych na placu zabaw w ramach zadań: pn. „Modern. ogrodu przedszk. w Przedszk. nr 179 "Pozytywka", ul. Jarocińska 12/14” oraz pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 44 35 509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. robót budowlanych na placu zabaw w ramach zadań: pn. „Modern. ogrodu przedszk. w Przedszk. nr 179 "Pozytywka", ul. Jarocińska 12/14” oraz pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225d540a-2f98-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 Wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w ramach zadań pn. Modernizacja ogrodu przedszkolengo w Przedszkolu nr 179 "Pozytywka" ul. Jarocińska 12/14 oraz Zakup i montaż urządzeń zabawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/46/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 743642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na placu zabaw w ramach zadań:
pn. „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 179 "Pozytywka", ul. Jarocińska 12/14” oraz pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych dla przedszkoli”.
Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 94/1 z obrębu 30509 przy ul. Jarocińskiej 12/14 w Warszawie Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest wzbogacenie szaty roślinnej oraz wymiana wyeksploatowanych urządzeń zabawowych placu zabaw w przedszkolu.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 11 do SIWZ (dokumentacja projektowa -przedmiar robót i Projekt wykonawczy „Zieleń”) oraz opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 95 ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na podstawie stosunku pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni poliuretanowych, robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Szczegółowe wymogi określa § 5 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086933,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1086933,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086933,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086933,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenie Białegostoku: PS 73 i PS 82-cz I, PS 5 i PS 69-cz II, PS 21 i PS 81-cz III, PS 53 i PS 79-cz IV
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witanowicach, gm. Tomice
- Wykonanie placu zabaw na działce gminnej nr ewid. 4002 w Sarzynie
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3, 338/1) - Budowa placu zabaw oraz zakup wyposażenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.