Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325955/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: I Oddział w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-431
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 29 65, 42 638 24 31
1.5.8.) Numer faksu: 42 637 52 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c99bf186-1a1c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00237568/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimat. i wentylacyjnych w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325955/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 210000/271/8/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 267996,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 180361,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 87635,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285624,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144454,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventra Clima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262204686
7.3.3) Ulica: Zbąszyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-342
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221844,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16051,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93234,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65549,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventra Clima Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262204686
7.3.3) Ulica: Zbąszyńska 4
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-342
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107791,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podana wartość umowy to wartość uwzględniająca cenę wybranej oferty za przeglądy i konserwacje oraz wartość za naprawy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Świadczenie usługi serwisu, montażu oraz przeglądów klimatyzacji w budynkach Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego polskiej Akademii Nauk
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.