Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00331237/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00340882/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Pasze dla zwierząt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pasze dla zwierząt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2b0330-1362-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568781/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Pasze dla zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 5 rodzajów pasz dla gryzoni laboratoryjnych (mysz, szczur).
Każdorazowa dostawa następować będzie po złożeniu zamówienia określającego rodzaj paszy i jej ilość, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego.
Waga towaru umieszczonego na euro palecie nie może przekraczać 500 kg.
Dostarczanie paszy będzie następowało do budynku Zwierzętarni, Budynek B, Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby towar dostarczony był na rampę (wysokość ok. 90 cm) na dziedzińcu wewnętrznym. Samochód dostawczy nie może być wyższy niż 320 cm (ze względu na przejazd przez tunel).
Przewidywane zapotrzebowanie roczne na następujące rodzaje pasz:
1. pasza bytowa dla myszy i szczurów, niskofitoestrogenowa, do autoklawowania – 12 000 kg
2. pasza hodowlana dla myszy, do autoklawowania – 5 500 kg
3. pasza hodowlana dla szczurów, do autoklawowania – 5 000 kg
4. pasza bytowa dla myszy, sterylizowana promieniami gamma (pakowana próżniowo) (opakowania 1,5-4 kg) – 1000 kg
5. pasza hodowlana dla myszy, sterylizowana promieniami gamma (pakowana próżniowo) (opakowania 1,5-4 kg) – 700 kg
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na jeden rodzaj paszy.
Paszę stosowane są u zwierząt laboratoryjnych, zatem bardzo istotna jest dla Zamawiającego, gwarancja co do jakości i porównywalności stosowanej paszy. Pozwala to minimalizować wpływ składników wykorzystanych w produkcji paszy na zwierzęta, co potencjalnie ma przełożenie na wyniki badań doświadczalnych.
Przy każdej dostawie Zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę raportu potwierdzającego powtarzalność składu dostarczonej partii paszy wydanego przez laboratorium zewnętrzne (nie producenta paszy), obejmującego minimum następujące parametry: składniki surowe w paszy (białko, błonnik, tłuszcz) oraz minerały (sód, wapń i fosfor). Dopuszczalne odstępstwa to +/- 0,5% wagowego w stosunku do zadeklarowanej wartości dla składników surowych i 0,05% wagowego w stosunku do zadeklarowanej wartości w przypadku minerałów.
Zamawiający wymaga również aby Wykonawca dołączał do każdej dostawy częściowej raporty z analiz mikrobiologicznych pasz. W przypadku wystąpienia u zwierząt objawów niedoborów (m.in. problemy z rozrodem; zmiany sierści i skórne) potwierdzonych zewnętrznymi, niezależnymi badaniami weterynaryjnymi, nastąpi rozwiązanie umowy.
Zaoferowanie paszy bytowej i hodowlanej sterylizowanej promieniami gamma (z pkt 4 i 5 powyżej) w mniejszych opakowaniach jest jednym z kryteriów oceny ofert. Oferty proponujące opakowanie lżejsze lub cięższe niż w przedziale od 1,5 do 4 kilogramów zostaną odrzucone. Wielkość opakowań dla pasz z pkt 1-3 (powyżej w opisie) podana została w załączniku nr 2 do SWZ -Parametry.
Długość terminu ważności pasz musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty dostarczenia paszy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ – Parametry.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ -Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179425,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244566,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244566,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Borgiasz Zoolab
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6561165061
7.3.3) Ulica: Zielona nr 14
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-340
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179425,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach
- Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia działalności Domu Kultury.
- Wykonanie i dostawa 990 szt. żeliwnych słupków blokujących typu "Syrenka" wzór historyczny h = 80 cm, przeznaczonych do zamontowania na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Śródmieście.
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Wykonanie remontu konserwatorskiego fontanny z rzeźbą "Syrena nad Wisłą" zlokalizowanej na bulwarze Generała George`a Smitha Pattona (ul. Wybrzeże Kościuszkowskie) w Warszawie.
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC oraz 4 letni nadzór nad certyfikatem - powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35/2025 Aminokwas L-tryptofan w ilości 50 kg
- 34/2025 Premiks mineralno-witaminowy dla loch karmiących LK 1% w ilości 1000 kg
- 33/2025 Premiks dla loch prośnych LP 1% w ilości 1000 kg
- Dostawa pasz treściwych i dodatków mineralnych dla bydła do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu"
- Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych i szczurów karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r. w podziale na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.