eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójKompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d00e4f2-bce1-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d00e4f2-bce1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073466/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja inwestycji p.n. „Kompleks basenów letnich wraz z infrastrukturą, jako uzdrowiskowa sfera wypoczynku”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych polegających na
wykonaniu zadania pn. „Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest w Połczynie-Zdroju przy ul. Sobieskiego, dz. nr ewid. 93/1, obręb 005, Połczyn-Zdrój.
3. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Promesa wstępna NR Edycja4Uzdrowiska/2022/91/PolskiLad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) dokumentacji projektowej tj:
• Projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektów wykonawczych we wszystkich branżach (w tym projektów specjalistycznych takich których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.;
• Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – w formacie pdf;
• Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych, itp.;
• Kosztorysów wykonawczych;
• Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
• Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU;
• Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentacji projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosków o uzyskanie dla Zamawiającego pozwoleń dla każdego z dwóch etapów odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych. Zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną oraz przeszkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
b) Wykonanie wydzielonego etapu I robót budowlanych w zakresie podanym w PFU (załącznik nr 10 do SWZ), SWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obejmujących w szczególności:
1) przygotowanie terenu pod inwestycję;
2) wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni utwardzonych, istniejących schodów, komór i studni podziemnych murów oporowych, istniejących betonowych nawierzchni,
3) wykonanie wycinki drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją,
4) budowę kontenerowych obiektów nowego zaplecza kompleksu basenowego, wraz z elementami dojść utwardzonych i dojazdów,
5) dostawa i montaż kompletnego zestawu dwóch niecek basenowych polipropylenowych o wymiarach 8x4 m i głębokości do 1,50 m – niecki w etapie drugim będą stanowiły elementy przyszłych saun zewnętrznych. Skład zestawu niecki basenowej wchodzi: niecka basenowa w kolorze niebieskim w technologii przelewowej wraz ze schodami, filtry, pompy, piasek filtracyjny, pompa ciepła, stacja podawania chloru, przeszklone zadaszenie niecki;


6) budowę podziemnej komory technicznej i technologicznej dla układów pompowych i filtrowni, pomieszczeń do dozowania chemii basenowej i zbiornika wyrównawczego,
7) wyposażenie przedmiotowego terenu w elementy małej architektury zgodnie z dokumentacją dotycząca wyposażenia,
8) budowę ogrodzenia dozorowego całego kompleksu oraz wygrodzenie niskim ogrodzeniem strefy tzw. „mokrej stopy”,
9) budowę infrastruktury technicznej do obsługi terenu – monitoring, nagłośnienie, oświetlenie terenu, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje technologiczne, elektroenergetyczne i teletechniczne,
10) budowę brodzików do płukania stóp,
11) budowę drogi dojazdowej i parkingu dla samochodów osobowych oraz placu do zawracania i placu technicznego dostawy dla potrzeb technologii oraz miejsca na foodtrucki.
12) Ponadto wytyczenie obiektów w terenie, uporządkowanie placu budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, usunięcie wad w okresie gwarancyjnym;
13) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie.
14) Napełnienie basenu wodą w celu użytkowania po stronie Wykonawcy.
15) Wszystkie zdemontowane elementy instalacji są własnością Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rodzaj materiału oraz kolorystkę elementów wykończeniowych.
Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.
Po stronie Wykonawcy leży wykonanie wszelkich badań: przepłukanie instalacji wodociągowej, badanie wody, badanie kanałów wentylacyjnych oraz innych badań związanych z pozwoleniem na użytkowanie w celu odbioru zadania przez Sanepid i Straż Pożarną.
Po stronie Wykonawcy wyposażenie obiektu w gaśnice p.poż., oznakowanie obiektu i instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego dla danego obiektu ( w razie konieczności).
16) Obiekt powinien być dostosowany dla osób z specjalnymi potrzebami zgodnie z PFU oraz zaprojektowany zgodnie z Ustawa o Zapewnianiu Dostępności Osobom Ze Szczególnymi Potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696), tj. z dnia 29 maja 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062), tj. z dnia 6 października 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).
c) Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45451000-3 - Dekorowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45122000-8 - Próbne wykopy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45121000-1 - Próbne wiercenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6294383,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4890000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAX SWIDWIN SP. Z O.O. SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383 970 983

7.3.3) Ulica: UL. CICHA 1

7.3.4) Miejscowość: ŚWIDWIN

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4890000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.