Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345232/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dbamy o ursynowskie drzewa - Podlewanie młodych drzew na terenie dzielnicy Ursynów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dbamy o ursynowskie drzewa - Podlewanie młodych drzew na terenie dzielnicy Ursynów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9760f696-1ce4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Dbamy o ursynowskie drzewa - Podlewanie mlodych drzew na terenie dzielnicy Ursynów w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264342,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Podlewanie młodych drzew na terenie Dzielnicy Ursynów.
1) Zakres prac:
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności:
a) Podczas montażu worków należy oznaczyć paliki przy drzewach. Oznaczenia mają postać kropek o przybliżonej średnicy 4 cm, wykonanych trwałą farbą. Oznaczenia należy umieścić w widocznym miejscu – nie powinny być zasłonięte. Każdy palik powinien być kolejno oznaczony odpowiednią liczbą kropek, jak niżej:
• palik nr 1 – jedna kropka*
• palik nr 2 – dwie kropki*
• palik nr 3 – trzy kropki*
* kropki należy malować pionowo, kolejno jedną nad drugą.
W wypadku braku palików lub braku możliwości montażu worków do podlewania kropelkowego Wykonawca zobowiązany jest do zakupu 300 szt. palików oraz ich montażu. Zakupione paliki powinny mieć długość umożliwiającą montaż worka (3 szt. palików na jedno drzewo – paliki toczone, o średnicy 7 cm, wysokości 150 – 170 cm wykonane z drewna ciśnieniowo impregnowanego, paliki należy wbić w ziemię na głębokość około 50 cm). Miejsca ustawienia palików należy ustalić z Zamawiającym. Po zakończeniu realizacji umowy paliki pozostają przy drzewach – stanowić będą własność Zamawiającego.
b) Przed każdym nawadnianiem worek należy przenieść na inny palik – zaleca się opracowanie harmonogramu podlewania z uwzględnieniem zmiany palika - zmiana powinna obywać się raz w tygodniu – harmonogram należy przekazać Zamawiającemu
(kontroli i ułatwianiu opisanych czynności służą oznaczenia w postaci kropek na palikach) (Tabela 1).
Tabela 1: Przykładowy harmonogram zmian mocowania worka do podlewania kropelkowego.
Tydzień Numer palika (oznaczenie) z zamontowanym workiem
I 1 (•)
II 2 (••)
III 3 (•••)
IV 1 (•)
… …
W wypadku drzew większych, istnieje możliwość zastosowania 2-3 worków do podlewania kropelkowego zamontowanych przy kilku palikach stabilizujących. Nie zaleca się montażu worka bezpośrednio przy pniu, jeżeli istnieje możliwość jego montażu przy paliku stabilizującym.
c) Wykonawca zobowiązuje się do zmiany miejsca przykręcenia poprzeczek przy palikach drzew w sytuacji gdy istniejące poprzeczki są przykręcone w dolnej części opalikowania i uniemożliwiają prawidłowe zamontowanie worka do podlewania.
d) Wykonawca zobowiązany jest do 3-krotnego podjęcia interwencyjnego podlewania dodatkowych 10 sztuk drzew na wezwanie e-mailowe Zamawiającego. Interwencyjne podlewanie drzew, będzie polegało na dowozie wody i podlaniu drzew w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości min. 55-60 l/drzewo.
e) Zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu informacji o ilości uszkodzonych worków w terenie.
2) Standardy techniczne:
- Zamawiający przekaże Wykonawcy worki do nawadniania drzew w ilości: 990 szt. worków zwykłych oraz 15 szt. worków płaskich, które Wykonawca odbierze ze wskazanego miejsca i samodzielnie je założy, na wybranych przez Zamawiającego drzewach.
- Podlewanie, rozumiane przez napełnianie worków do nawadniania wodą, powinno odbywać się rano od godz. 6:00 do godz. 12:00, w ilości min. 55-60 l/drzewo z częstotliwością 1x w tygodniu - (wtorek) oraz trzech wybranych tygodniach 2x w tygodniu (wtorek i czwartek) w okresie obowiązywania umowy (UWAGA - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia podlewania w okresie deszczowym i wznowienia podlewania ze zwiększeniem krotności podlewania do 2x w tygodniu – zgłoszenie via e-mail).
- W czasie umowy Zamawiający może zlecić przestawianie worków do podlewania drzew w zależności od potrzeb. Przestawianie worków do nawadniania nastąpi zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (przekazanymi via e-mail) zakłada się przestawienie worków w ilości do 100 szt.
- W ostatnim dniu obowiązywania umowy, Wykonawca zdemontuje worki do nawadniania, oczyści je, osuszy i przekaże Zamawiającemu we wskazane miejsce po wcześniejszej ich segregacji na: worki nieuszkodzone / worki uszkodzone nie nadające się do ponownego użytkowania.
- W przypadku kradzieży worków bądź palików Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt Zamawiającemu (zgłoszenie e-mail z załącznikiem fotograficznym potwierdzającym brak worka w terenie).
- Utylizacja przez Wykonawcę worków uszkodzonych, nie nadających się do ponownego montażu (ilość worków do utylizacji musi być zgodna z ilością worków zgłoszonych jako uszkodzone, nie nadające się do ponownego użytku).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy;
Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 2 do umowy.
Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
5) PODWYKONAWSTWO
a) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7) Klauzule społeczne:
a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na podlewanie w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
c) Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na montażu worków do nawadniania na wskazanych przez Zamawiającego drzewach, napełnianiu worków wodą przez cały okres obowiązywania umowy zgodnie z OPZ, demontażu, oczyszczeniu i osuszeniu worków oraz dostarczeniu ich do Zamawiającego w ostatnim dniu obowiązywania umowy.
d) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356523,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5211105201
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211105201
7.3.3) Ulica: Rybie, ul. Turystyczna 1B
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aspiracje Ogrodowe Jan Szymański , Aspiracje Serwis Sprzątający
jakie przetargi wygrała firma
Aspiracje Ogrodowe Jan Szymański , Aspiracje Serwis Sprzątający
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2024-10-16INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2025 I 2026
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej,koszenie rowów i poboczy dróg gminnych,koszenie placów zabaw,terenów rekreacyjnych oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze m. i gm. Szczuczyn
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce".
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.