Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00467350/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Noworodkowego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD MATKĄ I DZIECKIEM W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630863147
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Wrzoska 1
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-663
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szoz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402834
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386820
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający określił podstawy wykluczenia w rozdziałach XV, XVI, XVII SWZ
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres:
Część nr 1 – do 42 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 2 – do 42 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 3 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 4 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy,
Część nr 5 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 6 – do 28 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 7 – do 84 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 8 – do 84 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 9 – do 45 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Termin ten jest terminem maksymalnym wykonania zamówienia, a jego skrócenie jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Realizacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
przewiedziana jest ze środków pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. W związku z brakiem podpisanej umowy dotacyjnej Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp przewiduje unieważnienie postępowania w sytuacji, gdy środki publiczne nie zostaną mu przyznane
Po zmianie:
Zamawiający określił podstawy wykluczenia w rozdziałach XV, XVI, XVII SWZ
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres:
Część nr 1 – do 42 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 2 – do 42 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 3 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 4 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy,
Część nr 5 – do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 6 – do 28 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 7 – do 84 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 8 – do 84 dni, licząc od daty zawarcia umowy;
Część nr 9 – do 45 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
Termin ten jest terminem maksymalnym wykonania zamówienia, a jego skrócenie jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
Zamówienie realizowane jest z dotacji celowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego na zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Noworodkowego w Szpitalu przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach umowy nr DZ-IV-A/93/2024 z dnia 27 czerwca 2024 r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.