Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00356392/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2083146-02d4-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2083146-02d4-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131615/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa amunicji na potrzeby Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321138,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, stanowi:a) Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Część nr 1 przedmiotu zamówienia:
dostawa 300.000 szt. (słownie: trzysta tysięcy sztuk) - amunicja 9x19 FMJ
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj.: Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 810-029 Gdynia, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:
a) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia – w 2024 r.,
Termin dostawy dla części nr 1 przedmiotu zamówienia:
a) amunicja 9x19 FMJ - do dnia 19 sierpnia 2024 r. – 150.000 szt.
(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy sztuk),
b) amunicja 9x19 FMJ - do dnia 23 września 2024 r. – 150.000 szt.
(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy sztuk),
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, stanowi:a) Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
część nr 2 przedmiotu zamówienia:
a) zamówienie podstawowe: dostawa 10.000 szt. (słownie: dziesięć tysięcy sztuk) - amunicja 9x19 JHP,
b) zamówienie podstawowe: dostawa 5.000 szt. (słownie: pięć tysięcy sztuk) - amunicja 9 mm HUK,
c) zamówienie podstawowe: dostawa 3.000 szt. (słownie: trzy tysiące sztuk) - amunicja obezwładniająca typu „chrabąszcz” 12/70,
d) zamówienie podstawowe: dostawa 3.000 szt. (słownie: trzy tysiące sztuk) - amunicja obezwładniająca typu „bąk” 12/70,
e) zamówienie podstawowe: dostawa 3.000 szt. (słownie: trzy tysiące sztuk) - amunicja proszkowa 12/70 typu PR-PIK.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj.: Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 810-029 Gdynia, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż: 2024 r.
Termin wykonania zamówienia – dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku:
a) amunicja 9x19 JHP - do dnia 19 sierpnia 2024 r.,
b) amunicja 9 mm HUK – do dnia 19 sierpnia 2024 r.,
c) amunicja obezwładniająca typu „chrabąszcz” 12/70 – do dnia 23 września 2024 r.,
d) amunicja obezwładniająca typu „bąk” 12/70 – do dnia 23 września 2024 r.,
e) amunicja proszkowa 12/70 typu PR-PIK 12/70 – do dnia 23 września 2024 r. .
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cenzin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251196
7.3.3) Ulica: Czerniakowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-957
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, w zakresie części nr 2 przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części nr 2 przedmiotu zamówienia, z powodu wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, dla części nr 2 przedmiotu zamówienia doszło do istotnej zmiany okoliczności, przy zachowaniu przez Zamawiającego odpowiedniej staranności, której nie można było przewidzieć, a kontynuowanie postępowania i udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Zamawiający podkreśla, że przedmiotowe unieważnienie, dla części nr 2 przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczy powstania nowych okoliczności o charakterze faktycznym i obiektywnie nieprzewidywalnym, w których realizacja danego zamówienia jest bezcelowa. W niniejszym przypadku doszło do wystąpienia obiektywnej, trwałej zmiany stanu faktycznego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania, w stopniu tak istotnym, że powoduje to, iż wykonanie zamówienia jest niecelowe, lub może wiązać się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym.
Zamawiający zapewnia, że pomimo iż dołożył należytej staranności, na etapie przygotowania postępowania nie zdołałby przewidzieć zmiany okoliczności i jej wpływu na kolizję interesu publicznego z prowadzeniem postępowania lub wykonaniem zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.