Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371029/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361648891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 536 10 00 04, +48 536 10 00 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rodzinnawarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumwspieraniarodzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c70120d5-6e37-499f-b33d-f599d1bdcd43 https://archiwum.centrumwspieraniarodzin.pl/bip/zamowienia-publiczne/powyzej-130-tys-zlotych/2022-r/17128-dostawa-sprzetu-komputerowego-i-akcesoriow-na-potrzeby-cwr-rw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef0e1f75-3fd4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034634/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CWR 263.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przedmiotu zamówienia – sprzęt komputerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 49467,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przedmiotu zamówienia – akcesoria. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
30237100-0 - Części komputerów
30237120-6 - Porty komputerowe
30237130-9 - Karty komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 131051,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty na realizację I części przedmiotu zamówienia (oferta nr 2 i oferta nr 3), które zostały odrzucone.
Oferta nr 2 złożona przez firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. została przez Zamawiającego odrzucona z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia. Podstawa prawna odrzucenia oferty - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, który złożył ofertę nr 2 w uzupełnionych przedmiotowych środkach dowodowych nie potwierdził, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ. Po analizie przedmiotowych środków dowodowych stwierdzono, iż występują duże rozbieżności pomiędzy Załącznikiem „A” a przesłanymi kartami katalogowymi. Dokumenty uzupełnione na wezwanie nie potwierdzają, iż zaoferowany sprzęt spełnia zadeklarowane parametry. Stwierdzono następujące nieprawidłowości:
1) w karcie katalogowej dla komputera B wpisano nieistniejący model procesora;
2) w karcie katalogowej dla komputera A chłodzenie nie spełnia wymogów, jest niekompatybilne z modelem procesora podanym przez oferenta.
3) w karcie katalogowej dla laptopa nie stwierdzono wymaganej pamięci 32GB RAM. W karcie widnieje 16GB (2x8GB) co jest niezgodne z OPZ;
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty nr 2.
Oferta nr 3 złożona przez firmę Web-Profit Maciej Kuźlik została przez Zamawiającego odrzucona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego. Podstawa prawna odrzucenia oferty - art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
Wykonawca, który złożył ofertę nr 3 nie dołączył do niej przedmiotowych środków dowodowych. Na podstawie art. 107 ustawy Pzp został wezwany do ich uzupełnienia (Zamawiający przewidział taką możliwość). W wyznaczonym terminie Wykonawca przesłał pliki zawierające przedmiotowe środki dowodowe, jednak dokumenty te nie zostały podpisane. Wykonawca nie podpisał Załącznika „A” pomimo wyraźnego wymogu wynikającego z treści tego załącznika. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe środki dowodowe przesyłane są co do zasady wraz z ofertą to wymagają dla swej ważności podpisu. Interpretacja ta jest zgodna z § 7 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452), zgodnie z którym cyt. „(…) przedmiotowe środki dowodowe (…) niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”.
Zgodnie z art. 8 ust. 1 PZP w sprawach nieuregulowanych w PZP stosuje się przepisy ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), dalej k.c. - art. 73 k.c. § 1 i 2.
Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, to czynność ta jest zgodnie z art. 73 k.c. nieważna. Jeśli czynność złożenia podmiotowego środka dowodowego jest nieważna, należy stwierdzić, iż podmiotowy środek dowodowy nie został w sposób skuteczny złożony.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty na realizację II części przedmiotu zamówienia (oferta nr 1 i oferta nr 3), które zostały odrzucone.
Oferta nr 1 złożona przez firmę INFO COIG MARCIN PRAŻUCH została przez Zamawiającego odrzucona z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia. Podstawa prawna odrzucenia oferty - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 w uzupełnionych przedmiotowych środkach dowodowych nie potwierdził, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ. Po analizie przedmiotowych środków dowodowych stwierdzono, iż występują duże rozbieżności pomiędzy Załącznikiem „A” a przesłanymi kartami katalogowymi. Dokumenty uzupełnione na wezwanie nie potwierdzają, iż zaoferowany sprzęt spełnia zadeklarowane parametry. Stwierdzono następujące nieprawidłowości:
1) poz. 2 - płyta główna ma tylko jeden slot PCI-e, czyli nie będzie możliwe stackowanie kart graficznych, co jest niezgodne z OPZ;
2) poz. 5 - chłodzenie niezgodne z podanymi wymaganiami (nie jest kompatybilne z płytą główną oraz procesorem);
3) poz. 9 - czytnik kart pamięci nie obsługuje Memory Stick, Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro Duo, Memory Stick Pro-Hg, co jest niezgodne z OPZ;
4) poz. 21. - rodzaj matrycy niezgodny z OPZ (VA a nie wymagany IPS), brak kabla HDMI w zestawie, co jest niezgodne z OPZ.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty nr 1.
Oferta nr 3 złożona przez firmę Web-Profit Maciej Kuźlik została przez Zamawiającego odrzucona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego. Podstawa prawna odrzucenia oferty - art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
Wykonawca, który złożył ofertę nr 3 nie dołączył do niej przedmiotowych środków dowodowych. Na podstawie art. 107 ustawy Pzp został wezwany do ich uzupełnienia (Zamawiający przewidział taką możliwość). W wyznaczonym terminie Wykonawca przesłał pliki zawierające przedmiotowe środki dowodowe, jednak dokumenty te nie zostały podpisane. Wykonawca nie podpisał Załącznika „A” pomimo wyraźnego wymogu wynikającego z treści tego załącznika. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe środki dowodowe przesyłane są co do zasady wraz z ofertą to wymagają dla swej ważności podpisu. Interpretacja ta jest zgodna z § 7 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452), zgodnie z którym cyt. „(…) przedmiotowe środki dowodowe (…) niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”.
Zgodnie z art. 8 ust. 1 PZP w sprawach nieuregulowanych w PZP stosuje się przepisy ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), dalej k.c. - art. 73 k.c. § 1 i 2.
Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, to czynność ta jest zgodnie z art. 73 k.c. nieważna. Jeśli czynność złożenia podmiotowego środka dowodowego jest nieważna, należy stwierdzić, iż podmiotowy środek dowodowy nie został w sposób skuteczny złożony.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Dostawa 1 szt. laptopa na potrzeby SJO AGH
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.