Og³oszenie z dnia 2024-07-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00423708/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00430119/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00574198/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury technicznej strefy przemys³owej w Prudniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: KO¦CIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury technicznej strefy przemys³owej w Prudniku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9c4c1ea-81e1-4ab2-9cb8-50f2c1b996c3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402932
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049089/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa infrastruktury technicznej strefy przemys³owej w Prudniku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c4c1ea-81e1-4ab2-9cb8-50f2c1b996c33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (zw. dalej „rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej . „rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zawarte s± w Rozdziale XII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje siê, ¿e:
* administratorem Pañstwa danych osobowych bêdzie Burmistrz Prudnika 48-200 Prudnik, ul. Ko¶ciuszki 3, tel. 77 40 66 202, fax. 77 40 66 228, e-mail: um@prudnik.pl .
* sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Prudnik, to adres korespondencyjny: ul. Ko¶ciuszki 3, 48-200 Prudnik, tel. 77 40 66 205, fax. 77 40 66 228, e-mail: iodo@prudnik.pl;
* Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Budowa infrastruktury technicznej strefy przemys³owej w Prudniku, nr: I – II. 271.11.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji ;
* odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
* Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
* obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
* w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I-II.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z budow± drogi wraz z infrastruktur± techniczn± na terenach inwestycyjnych w Prudniku, bêd±cej przed³u¿eniem ul. Przemys³owej.
Projekt budowlany zosta³ podzielony na 3 etapy robót i w takim podziale zosta³y opracowane projekty techniczne. Zamawiaj±cy zamierza w tym postêpowaniu zrealizowaæ dwa spo¶ród trzech etapów robót tj.: I i II etapu robót.
Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwa³ê Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwa³ami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z dnia 13 pa¼dziernika 2022 r.) i Regulaminu Naboru Wniosków objêt± wstêpn± promes± Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotycz±c± dofinansowania inwestycji:
NR Edycja7RSP/2023/244/PolskiLad.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki w zakresie:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy winni posiadaæ do¶wiadczenie wyra¿aj±ce siê tym, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wykonali w sposób nale¿yty co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie lub rozbudowie dróg lub chodników o warto¶ci minimum 5 000 000,00 z³ ka¿de zadanie;
b) kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
c) kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
d) kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
e) kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± nie mniejsz± ni¿
7 000 000,00 z³;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ) wraz z dowodami okre¶laj±cymi, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
3) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta w terminie sk³adania winna zawieraæ:1. Wype³niony formularz oferty, zgodnie ze wzorem udostêpnionym na platformie e-Zamówienia.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwa potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp – je¿eli dotyczy.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp – z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 70 000,00 z³.
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
UWAGA:
wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿nej musi byæ z³o¿one w postaci elektronicznej w oryginale.
Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- okre¶lenie terminu obowi±zywania porêczenia lub gwarancji przez ca³y okres zwi±zania ofert±;
- okre¶lenie kwoty porêczenia lub gwarancji;
- wskazanie gwaranta porêczenia lub gwarancji;
- wskazanie beneficjenta porêczenia lub gwarancji;
- zapis, i¿ porêczyciel / gwarant zobowi±zuje siê bezwarunkowo tj. na pierwsze ¿±danie, do zap³aty pe³nej
kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,
- nieodwo³alno¶æ porêczenia lub gwarancji.
Uwaga: orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ jako osobny plik (w sposób pozwalaj±cy na jego zwrot bez naruszenia jej integralno¶ci) obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowaæ do jednego pliku jako archiwum (ZIP).
8. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego tj. Gmina Prudnik 48-200 Prudnik ul. Ko¶ciuszki 3 prowadzony w Banku Spó³dzielczym w Prudniku nr:
46 89050000 2001 0000 0215 0108 – Rachunek Sum Depozytowych.
Dla podmiotów zagranicznych, kod swift:
POLUPLPR, nr iban: PL46890500002001000002150108
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ nr rachunku bankowego na które ma nast±piæ zwrot wadium.
9. Potwierdzenie wniesienia wadium musi byæ do³±czone do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie móg³ ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci umowy w szczególno¶ci i w nastêpuj±cych sytuacjach: 1)zachodzi konieczno¶æ zmiany terminu koñcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie mo¿na by³o tego przewidzieæ w chwili podpisania umowy, 2)niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego, lub jest konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy, 3)je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 4)konieczne oka¿e siê wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w zwi±zku z niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia w zak³adanym terminie, 5)wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 6)z przyczyn losowych, w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia. 7)w okresie obowi±zywania stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemicznego, je¿eli okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemicznego wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy, Zamawiaj±cy mo¿e w uzgodnieniu z Wykonawc± dokonaæ zmiany umowy, 8)wyst±pienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powoduj±cych konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania Umowy, 9)dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron, 10)zachodzi konieczno¶æ zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom; 11)dokonania okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez organy administracji pañstwowej, jak równie¿ inne organy, których dzia³alno¶æ wymaga wydawania decyzji o charakterze administracyjnym, w tym opó¼nienia w wydawaniu przez te organy decyzji, zezwoleñ uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, czy w przypadku odmowy wydania przez te organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 12)gdy mo¿liwa jest korzystna dla Zamawiaj±cego zmiana terminu p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia, 13)dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci mo¿e przyczyniæ siê do podniesienia bezpieczeñstwa wykonania przedmiotu umowy lub jako¶ci wykonania przedmiotu Umowy, 14)zmiany umowy dotycz± poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych i liczbowych, zmiany uk³adu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, ¶ródtytu³ów, lub uzupe³nieñ tre¶ci niepowoduj±cych zmiany celu i istoty Umowy, 15)w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy, przy zachowaniu jej dotychczasowej tre¶ci, nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego lub w interesie publicznym, 16)je¿eli w okresie realizacji umowy zajdzie konieczno¶æ realizacji dodatkowych niezbêdnych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, 17)zachodzi konieczno¶æ zmiany Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego,18)zachodzi konieczno¶æ zmiany osób przeznaczonych do realizacji umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, ¿e nowa osoba bêdzie posiada³a nie mniejsze wykszta³cenie i kwalifikacje ni¿ osoba zastêpowana. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ dokonania zmian i uzupe³nieñ w umowie, które nie stanowi± istotnej zmiany niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z tym zastrze¿eniem, i¿ zmiany te wymagaj± zgody Wykonawcy i nie powinny w szczególno¶ci naruszaæ zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz modyfikowaæ zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i tre¶ci oferty.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
dot. sekcji V - kwalifikacja Wykonawców (uzupe³nienie informacji): z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w stosunku do których zachodzi jedna lub wiêcej przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2022 r poz. 835).INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Dostawa samochodu do przewozu 9 osób na potrzeby wychowanków z pieczy zastêpczej.
- Budowa ¶cie¿ki pieszo - rowerowej od miejscowo¶ci Dêbowiec do granicy Pañstwa
wiêcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budow± o¶wietlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Me³giew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.