Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396167/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00451731/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii cieplnej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Potocka 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-652
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 832-45-50
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402962
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00396167/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ w niżej wymienionym zakresie:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen i stawek opłat podanych w Formularzu cenowym
w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności
w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany Taryfy Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE),
z uwzględnieniem upustów udzielonych Zamawiającemu określonych w Formularzu oferty Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem że Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego
o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa URE.
Dokonanie powyższych zmian w zakresie, w jakim są one związane ze zmianą stawki podatku VAT lub zmianą Taryfy Wykonawcy zatwierdzoną przez Prezesa URE, nie wymaga sporządzania aneksu do Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości ciepła od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych niż temperatur, pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
Po zmianie:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ w niżej wymienionym zakresie:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen i stawek opłat podanych w Formularzu cenowym
w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności
w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany Taryfy Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE),
z uwzględnieniem upustów udzielonych Zamawiającemu określonych w Formularzu oferty Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem że Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego
o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa URE.
Dokonanie powyższych zmian w zakresie, w jakim są one związane ze zmianą stawki podatku VAT lub zmianą Taryfy Wykonawcy zatwierdzoną przez Prezesa URE, nie wymaga sporządzania aneksu do Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności dostarczenia większej ilości ciepła od przewidywanego w przypadku wystąpienia niższych niż temperatur, pod warunkiem, że wartość zmiany w okresie, który będzie podlegał korekcie, nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy
w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.