eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: dostawa odzieży roboczej i ochronnej

1.5.8.) Numer faksu: 261 483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1016f6b9-149b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ, DODATKÓW, OBUWIA I AKCESORIÓW OCHRONNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 72/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181687,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Dostawa odzieży kucharskiej: tj.:
1 Ubranie kucharza męskie - kpl 50 (zakres podstawowy), 25 (zakres opcji);
2 Ubranie kucharza damskie - kpl. 160 (zakres podstawowy), 80 (zakres opcji);
3 Bluza personelu kuchennego z krótkim rękawem - szt. 110 (zakres podstawowy), 55 (zakres opcji);
4 Zapaska koloru granatowego - szt. 25 (zakres podstawowy), 12 (zakres opcji);
5 Buty kucharza damskie - par 20 (zakres podstawowy), 10 (zakres opcji);
6 Buty kucharza męskie - par 5 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
7 Czepek personelu kucharskiego damski - szt. 100 (zakres podstawowy), 50 (zakres opcji);
8 Fartuch kuchenny gumowy gruby - szt. 15 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
►Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie norm przywołanych w poz. 5, 6, 8;
Z uwagi na fakt, że opis przedmiotu zamówienia w pozycjach jak powyżej odnosi się do przywołanych norm Wykonawca oferujący produkty równoważne tak opisywanym (zgodnie z treścią art. 101 ust. 5 PZP) musi udowodnić w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP (m.in. certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez jednostkę jak powyżej, dokumentację techniczną producenta), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie wartości użytkowych i bezpieczeństwa użytkowania.
W przypadku powołania się Wykonawcy (oświadczenie w części ogólnej formularza ofertowego – ) na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 wykazu asortymentu o rozwiązaniach równoważnych wraz z opisem rozwiązań równoważnych,
 przedmiotowych środków dowodowych jak powyżej,
 oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.
Zamawiający dopuszcza wydruki z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej opisane przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej
tj. świadczących o tym, że Wykonawca oferuje produkty równoważne będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego, na asortyment wskazany w pozycji nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 Załącznika nr 1 do SWZ;
6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego,
po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych
w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
7) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, zdjęcia lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
8) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 r. , posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego).
9) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na opakowaniu zbiorczym (np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.).

10) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją:
- kto jest producentem;
- kiedy przedmiot był wykonany;
a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18830000-6 - Obuwie ochronne

18812200-6 - Buty gumowe

18815400-9 - Gumiaki

4.5.5.) Wartość części: 41478,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Dostawa odzieży roboczej i ochronnej tj.:
1 Buty filcowo-gumowe - par 100 (zakres podstawowy), 5025 (zakres opcji);
2 Buty gumowe do bioder - par 4 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
3 Buty gumowe męskie - par 15 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
4 Czapka robocza letnia - szt. 100 (zakres podstawowy), 50 (zakres opcji);
5 Czapka robocza letnia - biała - szt. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
6 Kask ochronny - szt. 40 (zakres podstawowy), 20(zakres opcji);
7 Koszula flanelowa robocza - szt. 200 (zakres podstawowy), 100 (zakres opcji);
8 Mokasyny damskie - par 25 (zakres podstawowy), 12 (zakres opcji);
9 Okulary ochronne - szt. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
10 Okulary przeciw cieczom szkodliwym - szt. 8 (zakres podstawowy), 4 (zakres opcji);
11 Okulary przeciwsłoneczne dla kierowców - szt. 50 (zakres podstawowy), 25 (zakres opcji);
12 Przyłbice spawalnicze - szt. 5 (zakres podstawowy), 3 (zakres opcji);
13 Płaszcz płócienny damski (fartuch) biały - szt. 60 (zakres podstawowy), 30 (zakres opcji);
14 Rękawice gumowe cienkie - par 300 (zakres podstawowy), 200 (zakres opcji);
15 Sandały damskie - par 20 (zakres podstawowy), 10 (zakres opcji);
16 Skarpety męskie krótkie letnie - par 100 (zakres podstawowy), 50 (zakres opcji);
17 Ubranie robocze dla pracowników wojska - kpl. 515 (zakres podstawowy), 256 (zakres opcji);
18 Ubranie robocze olejoochronne - kpl. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
19 Fartuch spawalniczy - szt. 4 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
20 Kurtka zimowa ocieplana - szt. 20 (zakres podstawowy), 10 (zakres opcji);
21 Kamizelka ocieplana - szt. 5 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
22 Ochronniki słuchu - szt. 15 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
23 Odzież ochronna dla spawacza - kpl. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
24 Botki ocieplane damskie - par. 18 (zakres podstawowy), 9 (zakres opcji);
25 Botki ocieplane męskie - par. 15 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
26 Kalosze dielektryczne do 1 kW - par 3 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
27 Półbuty robocze męskie antypoślizgowe czarne - par 30 (zakres podstawowy), 15 (zakres opcji);
28 Trzewiki robocze - par 50 (zakres podstawowy), 25(zakres opcji);
29 Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem - szt. 15 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
30 Płaszcz płócienny męski biały (fartuch) - szt. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
31 Buty gumowe damskie - par 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
32 Kombinezon do prac malarskich płócienny - szt. 20 (zakres podstawowy), 10 (zakres opcji);
33 Nakolanniki skórzane - par. 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
34 Płaszcz drelichowy (fartuch) - szt. 50(zakres podstawowy), 25 (zakres opcji);
35 Rękawice robocze (pięciopalcowe) - par 330(zakres podstawowy), 165 (zakres opcji);
36 Rękawice spawacza - par 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
37 Trzewiki dla dekarza - par 2 (zakres podstawowy), 2 (zakres opcji);
►Rozwiązania równoważne w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie norm przywołanych w poz. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 10, 12, 15, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 36, 37.
Z uwagi na fakt, że opis przedmiotu zamówienia w pozycjach jak powyżej odnosi się do przywołanych norm Wykonawca oferujący produkty równoważne tak opisywanym (zgodnie z treścią art. 101 ust. 5 PZP) musi udowodnić w ofercie w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP (m.in. certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez jednostkę jak powyżej, dokumentację techniczną producenta), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie wartości użytkowych i bezpieczeństwa użytkowania.
W przypadku powołania się Wykonawcy (oświadczenie w części ogólnej formularza ofertowego – ) na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 wykazu asortymentu o rozwiązaniach równoważnych wraz z opisem rozwiązań równoważnych,
 przedmiotowych środków dowodowych jak powyżej,
 oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.
Zamawiający dopuszcza wydruki z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej opisane przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej
tj. świadczących o tym, że Wykonawca oferuje produkty równoważne będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone
do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego, na asortyment wskazany w pozycji nr 1, 2, 3, 6, 8, 13, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37 Załącznika nr 2 do SWZ;
oraz udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego, na asortyment wskazany w zadaniu nr 2 – pozycja nr 7 Załącznika nr 2 do SWZ.
6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego,
po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych
w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
7) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, zdjęcia lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wskazany w zadaniu 2 w pozycji nr 6 Załącznika nr 1 do SWZ z minimum 5-cio letnim okresem przydatności do użytku oraz wskazany w zadaniu 2 w pozycji
nr 26 Załącznika nr 1 do SWZ z minimum 2-letnim okresem przydatności do użytku.
Okres przydatności do użytku liczony jest od daty produkcji.
9) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 r. z wyłączeniem pozycji asortymentowej nr 6 i 26 w zadaniu nr 2, gdzie Zamawiający wymaga aby przedmiotowe produkty były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. , posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego).
10) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na opakowaniu zbiorczym
(np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.).

11) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją:
- kto jest producentem;
- kiedy przedmiot był wykonany;
a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18443320-5 - Czapki

18444200-5 - Kaski

18113000-4 - Odzież przemysłowa

18331000-8 - Koszulki

18143000-3 - Akcesoria ochronne

18142000-6 - Okulary ochronne

33733000-7 - Okulary przeciwsłoneczne

18317000-4 - Skarpety

18815100-6 - Buty za kostkę

4.5.5.) Wartość części: 117274,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Dostawa odzieży ratownika medycznego tj.:
1 Koszulka ratownika medycznego z krótkim rękawem 18113000-4 szt. 45 (zakres podstawowy), 22 (zakres opcji);
2 Ubranie całoroczne ratownika medycznego 18113000-4 kpl. 14 (zakres podstawowy), 7 (zakres opcji);
3 Buty ratownika medycznego 35113400-3 par 10 (zakres podstawowy), 5 (zakres opcji);
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone
do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
5) Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru towaru przez Zamawiającego, na asortyment wskazany w pozycji nr 3 Załącznika nr 2 do SWZ;
6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego,
po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych
w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
7) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, zdjęcia lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
8) Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 r. , posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego).
9) Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą lub przyłączoną w inny równie trwały sposób tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów itp.
Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na opakowaniu zbiorczym
(np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.).

10) Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją:
- kto jest producentem;
- kiedy przedmiot był wykonany;
a ponadto przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18113000-4 - Odzież przemysłowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 22934,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38694,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72151,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38694,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i Wspólnicy Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 118-16-25-269

7.3.3) Ulica: Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55642,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102087,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114269,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102087,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 796-247-60-86

7.3.3) Ulica: Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150214,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16851,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23094,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16851,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ADBART Robert Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-094-41-89

7.3.3) Ulica: Olsztyńska 136

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26229,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zadanie nr 1: wartość umowy - zakres podstawowy: 38.694,58 zł, zakres opcji: 16.947,93 zł
zadanie nr 2: wartość umowy - zakres podstawowy: 102.087,42 zł, zakres opcji: 48.127,18 zł
zadanie nr 3: wartość umowy - zakres podstawowy: 16.851,00 zł, zakres opcji: 9.378,70 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.