Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
dostawę nowych lub używanych: śmieciarki i śmieciarki dwukomorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP-KOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639910084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tp-kom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tp-kom.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nadostawę nowych lub używanych: śmieciarki i śmieciarki dwukomorowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e14c8bd-217e-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 640000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów ciężarowych do zbierania i transportu odpadów, wyspecyfikowanych w dwóch pakietach obejmujących odpowiednio:a) Pakiet I - śmieciarka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) Załączniku nr 3a do SWZ dla Pakietu I,
oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 270000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów ciężarowych do zbierania i transportu odpadów, wyspecyfikowanych w dwóch pakietach obejmujących odpowiednio:b) Pakiet II - śmieciarka dwukomorowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
b) Załączniku nr 3b do SWZ dla Pakietu II,
oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 370000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-TRUCK S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632079407
7.3.3) Ulica: Nowa 24
7.3.4) Miejscowość: Lubasz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-TRUCK S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632079407
7.3.3) Ulica: Nowa 24
7.3.4) Miejscowość: Lubasz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
SPEC-TRUCK MACIEJ STACHOWIAK, MACIEJ TOMASZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową bramową dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Najem długoterminowy na okres 24 miesięcy hakowca zasilanego gazem CNG do kontenerów KP7, KP10, KP15
- Wynajem 1 pojazdu ciężarowego - śmieciarki na okres 9 miesięcy z opcją wykupu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wynajem 1 samochodu ciężarowego typu śmieciarka przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych w Gubinie
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.