eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchedniówPOPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jaszczur@suchedniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8840d3de-fd68-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8840d3de-fd68-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038353/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Suchedniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.1.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 postępowania - „Remont drogi gminnej – ulicy Dawidowicza” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
- droga gminna,
- długość odcinka ok. 50,00 m,
- szerokość jezdni 4,0 – 5,0 m,
- spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego.
Konstrukcję nawierzchni drogowej należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe należy doprowadzić do grupy nośności G4. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.










Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej oraz miejsca parkingowe:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 5 cm,
- warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. ok. 30,00 cm,
- warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja C3/4 – gr. 25 cm.
- podłoże gruntowe.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.

Chodnik:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm,
- podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 Mpa – gr. 15 cm.
- podłoże gruntowe.
Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem, natomiast od strony granicy pasa drogowego za pomocą obrzeża 8x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem. W miejscach, gdzie będzie to konieczne należy zaprojektować i ustawić palisadę betonową.

Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 1 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.1. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 99512,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 postępowania - „Remont drogi gminnej – ulicy Leśnej” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb 0001 Suchedniów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
 droga gminna,
 klasa drogi D,
 kategoria ruchu KR2,
 prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
 nośność: 100 kN/oś,
 długość odcinka 940,00
 szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,
 spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
 rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm,
- frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki – gł. 0-5 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.

Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.

Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 2 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.2. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 1625365,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 postępowania - „Remont drogi gminnej Ostojów – Krzyżka – Podłazie” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Ostojów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 850,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni bitumicznej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 2,0 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.
W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
 kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami,
 napowietrzna sieć teletechniczna,
 sieć energetyczna,
 sieć wodociągowa,
 sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
 droga gminna,
 klasa drogi D,
 kategoria ruchu KR2,
 prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
 nośność: 100 kN/oś,
 długość odcinka 961,37 m,
 szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,
 spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
 rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm,
- frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki – gł. 0-5 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.

Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.

Zjazdy:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.

Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 3 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.3. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 1492682,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 postępowania - „Remont drogi gminnej Ostojów – Suchedniów – Jędrów” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, obręb Ostojów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 520,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 oraz ul. Koszykową w Suchedniowie. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 1,5 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.
W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
 napowietrzna sieć teletechniczna,
 sieć energetyczna,
 sieć wodociągowa,
 sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
 droga gminna,
 klasa drogi D,
 kategoria ruchu KR2,
 prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
 nośność: 100 kN/oś,
 długość odcinka 520,00
 szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,
 spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
 rów otwarty.
Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 5 cm,
- warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. ok. 30 cm,
- warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja C3/4 – gr. 2 cm,
- istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.

Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.

Zjazdy:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.

Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 4 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.4. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 995121,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 postępowania - „Budowa drogi gminnej – ulicy Harcerskiej” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
1. Dane Ogólne inwestycji:
Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Suchedniów.
Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów.
Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków.
Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
Opis stanu istniejącego:
Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 429,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 – ul. Warszawska oraz ul. Partyzantów. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowym zagrodowym oraz rekreacyjno - turystycznym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości około 4,5 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane.
Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 2,0 m. Zjazdy
o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie
z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa.

W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:
 kanalizacja sanitarna 200 wraz z przyłączami 160,
 napowietrzna sieć teletechniczna,
 sieć energetyczna,
 sieć wodociągowa,
 sieć gazociągowa.
2. Parametry określające zakres projektowanych robót
 droga gminna,
 klasa drogi D,
 kategoria ruchu KR2,
 prędkość projektowa: Vp= 40 km/h,
 nośność: 100 kN/oś,
 długość odcinka 429,00 m + 50,00 m,
 szerokość jezdni 5,0 m,
 szerokość ciągu pieszo – jezdnego 3,0 m,
 spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,
 rów otwarty/kryty,
 zjazdy do posesji o szer. Dopasowanej do istniejących, generalnie o szer. 5,0 m, połączone z jezdnią łukami wyokrąglającymi R=5,0 m,
 przebudowa skrzyżowań wyłącznie w zakresie włączeń w drogi gminne z zastosowaniem promieni skrętnych,
 pobocze 0,5 m.

Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych
i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Nawierzchnia ul. Harcerskiej w km 0+000 do km 0+429,00:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 8 cm,
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 22 cm,
- mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 – gr. 25 cm.
Razem: 59 cm.
Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2.
Na styku istniejącej konstrukcji należy zaprojektować i położyć siatkę wzmacniającą (poliestrową przeplataną w węzłach o wytrzymałości na rozciąganie 50/50 kN/m) zatopioną pomiędzy warstwami bitumicznymi po 0,5 m z każdej strony (na połączeniu istniejącej nawierzchni z nową).
Ciąg pieszo – jezdny:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16w – gr. 5 cm,
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm,
- mieszanka związana cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 gr. 15 cm.
Razem: 39 cm.
Pobocze:
- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm.
Zjazdy:
- nawierzchnia z kostki betonowej – grafitowej – gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm,
- mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C1,5/2 – gr. 15 cm.
Razem: 43 cm.

Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 5 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.5. do Specyfikacji warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 2760243,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ROADSTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260573846

7.3.3) Ulica: Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1878000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1878000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ROADSTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260573846

7.3.3) Ulica: Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1878000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1602446,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2773650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1602446,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDROMOST-STARACHOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290010189

7.3.3) Ulica: ul. Św. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1602446,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917302,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1931100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917302,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDROMOST-STARACHOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290010189

7.3.3) Ulica: ul. Św. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917303,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2955000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5217660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2955000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ROADSTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260573846

7.3.3) Ulica: Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2955000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.