Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wspierania Nowych Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363276092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jurija Gagarina 5/102
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@eidprojekt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://iwnt.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe093a6c-44aa-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie postępu technologicznego, rozwój i wdrażanie usług prospołecznych opartych na nowych technologiach oraz promocja polskich przedsięwzięć naukowo-biznesowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe093a6c-44aa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EiD/Pt/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259349,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy, dalej zwane Systemem, zgodnie z zapisami OPZ - opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz z projektem umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
2. W ramach realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do :
1) stworzenia i dostarczenia, Systemu działającego na Infrastrukturze Zamawiającego;
2) przetestowanie Systemu oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia przy testowaniu poszczególnych modułów Systemu oraz całości Systemu przed uruchomieniem;
3) migracji danych z innych baz danych do Systemu;
4) przeprowadzania szkoleń dla wybranych i wskazanych przez Zamawiającego użytkowników, na zasadach wskazanych w SWZ;
5) uruchomienia w pełni funkcjonalnego Systemu;
6) stworzenia oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji technicznej, organizacyjnej oraz użytkowej dla każdego dostarczanego w ramach Umowy oprogramowania,
7) zapewnienia świadczenia usług asysty wdrożeniowej po Uruchomieniu poszczególnych elementów Systemu,
8) udzielenia Gwarancji na wdrożony System przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu Umowy. Okres gwarancji nie może być krótszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji. Okres gwarancji biegnie od dnia podpisania bez
zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego wykonanej aplikacji przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego i Wykonawcę.
2. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania minimalne, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne rozwiązania zgodne z wymaganiami minimalnymi lub o wyższych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b, Zamawiający odrzucił ofertę DATASTER PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Ziołowej 37, (41-409 Mysłowice), ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniuW ramach wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest opracowanie, zaprojektowanie, przetestowanie i wdrożenie do użytkowania nowej aplikacji mobilnej pod nazwą Mobilny Animator Rynku Pracy dokonano otwarcia ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły jedna oferta złożona przez DATASTER PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Ziołowej 37, (41-409 Mysłowice). W trakcie oceny i badania ofert Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złożył podmiotowe środki dowodowe wskazując, że na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia polega na zdolnościach podmiotu udostepniającego zasoby. Tymczasem w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji złożonym wraz z ofertą wskazał, iż nie polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu samodzielnie.
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 123 ustawy Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b jest zobligowany do odrzucenia oferty ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługa wsparcia techniczno-informatycznego przy wdrożeniu usługi Chatbota na stronie internetowej Zamawiającego
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.