eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 376 91 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d2bb61-2179-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d2bb61-2179-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064898/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oprogramowania komputerowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pomoc Techniczna Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021 - 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219944,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego/XDR o parametrach nie gorszych lub równoważnych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
1. Warunki wstępne:
1) Zamawiający posiada m. in. licencje programu antywirusowego/XDR:
2) ESET PROTECT Enterprise On-Prem o identyfikatorze: 33B-X9A-6PD – ważną do 2024-04-26,
3) ESET PROTECT Essential On-Prem o identyfikatorze: 33D-8X7-PEH – ważną do 2024-04-26.
4) Zamawiający ma prawo do korzystania z licencji typu GOV.
5) Zamawiający użytkuje konsolę zdalnego zarządzania ESET Protect.
6) Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił kompleksową, ciągłą ochronę antywirusową/XDR dla min. 332 urządzeń (250 stacji roboczych, 30 serwerów, 52 urządzenia mobilne), przez okres min. 3 lat od dnia 26 kwietnia 2024 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił w każdym momencie trwania ochrony antywirusowej zarządzanie ochroną antywirusową każdej z chronionych stacji roboczych i serwerów jedną konsolą zarządzania zdalnego.
7) Jeżeli do zarządzania wymagany jest plik licencyjny – Zamawiający wymaga jego dostarczenia.
2. Minimalne funkcje oprogramowania:
1) Pełne wsparcie dla systemu Windows 10/11 oraz Windows Serwer 2012/2016/2019.
2) Wsparcie dla 64-bitowej wersji systemu Windows.
3) Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna w języku polskim.
4) Pomoc w programie i dokumentacja do programu dostępna w języku polskim.
5) Pliki instalacyjne programu muszą być dystrybuowane w formie pakietu/pakietów *.msi umożliwiającym zdalną dystrybucje oprogramowania na stacje robocze i serwery.
3. Ochrona antywirusowa i antyspyware.
4. Ochrona przed spamem.
5. Zapora osobista.
6. Kontrola dostępu do stron internetowych.
7. Ochrona urządzeń mobilnych opartych o system Android.
8. Ochrona serwera Windows.
9. Extended Detection and Response.
10. Administracja zdalna.
Wymagania zamawiającego dotyczące punktów od 3 do 10 zostały podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1. Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 71210,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do zarządzania i ochrony o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres (minimalne wymagania):
• licencja na 250 kont użytkowników na rok,
• zarządzanie tożsamościami oraz bezpiecznym dostępem do wszystkich źródeł danych biznesowych z wykorzystaniem Active Directory (m.in. uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA), mechanizm odzyskiwania hasła, Single sign-on (SSO), dostęp warunkowy,
- zarządzanie urządzeniami i aplikacjami (Windows 10, Windows 11, Android, IOS),
- monitorowanie zachowania użytkowników, przewidywanie i zapobieganie cyberatakom (analiza behawioralna lokalnych zagrożeń),
- ochrona danych i aplikacji w chmurze (m.in. szyfrowanie plików i wiadomości jak również ich śledzenie i cofanie dostępu),
- oprogramowanie musi zawierać licencję dostępową CAL dla Windows Server.
Zamawiający aktualnie wykorzystuje licencje Microsoft E3 + EMS ważne do dnia 22.12.2023 r.
Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 134000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania zabezpieczającego system poczty elektronicznej o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający posiada urządzenie Barracuda Email Security Gateway 300 o numerze seryjnym: BAR-SF-2386472. Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres:
- realizacja subskrypcji w okresie 25.01.2024 – 24.01.2025 r. poprzez automatyczne wprowadzanie oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia,
- subskrypcję rozumianą jako dostarczanie aktualizacji oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia Zamawiającego, obejmującą definicje blokujące niechciane przesyłki, definicje kategorii wirusów, definicje kategorii filtra antyszpiegowskiego, definicje oprogramowania do zapobiegania włamaniom, definicje zabezpieczeń protokołów komunikacyjnych, definicje oprogramowania zasad aktualizacji zabezpieczeń, ataków i formatów dokumentów,
- subskrypcję oprogramowania sprzętowego obejmujące najnowsze aktualizacje oprogramowania wraz z ulepszeniami funkcji i poprawkami,
- wsparcie techniczne i zgłaszanie awarii: komunikacja za pomocą poczty elektronicznej 24/7 i wsparcie telefoniczne w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku,
- w przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego uniemożliwiającego jego dalszą eksploatację - gwarancja wymiany w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia uszkodzenia urządzenia,
- program odświeżenia sprzętu obejmujący możliwość migracji do najnowszego sprzętu.

Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 11109,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do automatyzacji procesów o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres (minimalne wymagania):
• licencja na 3 konta użytkowników na rok,
• możliwość eksploracji procesów (analiza i wizualizacja),
• automatyzacja procesów na komputerach i w chmurze (uruchamianie przepływów procesów biznesowych),
• łączność z danymi, przechowywanie danych oraz zarządzanie nimi.
Zamawiający aktualnie wykorzystuje licencje Microsoft Power Automate per user plan ważne do dnia 22.12.2023 r.
Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 3625,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w tym postępowaniu przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131548,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175916,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133578,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133578,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133578,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO Jolanta Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240443214

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133578,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11764,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13407,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11764,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET Karol Labe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240116981

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14 A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11764,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2359,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2359,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2359,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO JOLANTA OLSZEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240443214

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kotarbińskiego19

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2359,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.