Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419542/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00420523/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00516669/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, laptopów, niszczarek oraz sprzętu multimedialnego do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI przy ul. Matejki 11 w Mszanie Dolnej (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001045051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@zsti.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, laptopów, niszczarek oraz sprzętu multimedialnego do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI przy ul. Matejki 11 w Mszanie Dolnej (...).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca69c3f-5fc3-43e2-9f38-993fd6fe0797
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377893/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 sprzęt komputerowy dla BCU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ca69c3f-5fc3-43e2-9f38-993fd6fe07973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w pkt 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt.27.1 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt.27.2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSTI.26.3/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego oraz laptopów.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Zestawów komputerowych All-in-One 24” ze słuchawkami – 43 szt.
b) Zestawów komputerowych do zastosowań gamingowych i wirtualizacji
z monitorem 24” – 15 szt.
c) Zestawu komputerowego na potrzeby serwera zdalnego nauczania – 1 szt.
d) Laptopów 15” – 12 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa oprogramowania powiększająco - udźwiękowiającego oraz licencji na oprogramowanie do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem oprogramowania powiększająco – udźwiękowiającego oraz licencji na oprogramowanie.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Oprogramowanie powiększająco-udźwiękowiające wspomagające dla osób niedowidzących i niedosłyszących – 1 szt.
b) Licencje na oprogramowanie komputerowe – 70 stanowisk komputerowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa urządzeń zasilających oraz sieciowych do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem urządzeń zasilających oraz sieciowych.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Zasilacza awaryjnego UPS - 1 szt.
b) Rutera dostępowego do Internetu – 1 szt.
c) Szaf wiszących RACK 19” 600x450 z wyposażeniem - 2 szt.
d) Serwerowa szafa RACK 19” 42U 800x1000 - 1 szt.
e) Access Point z WiFi + zasilacz PoE - 4 szt.
f) SerweraRack – 1 szt.
g) Switchy programowalnych z obsługą PoE+ - 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31213300-5 - Szafy kablowe
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4: „Dostawa zestawu nagłośniającego do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem zestawu nagłośniającego.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) kompletnego zestawu nagłośnieniowego, na który składa się:
- mikser ze wzmacniaczem – 1szt.
- odtwarzacz – 1szt.
- mikrofony bezprzewodowe z wbudowanym odbiornikiem – 2szt.
- kolumny głośnikowe – 4szt.
- stojak na mikrofon – 2szt.
- panel ścienny – 1szt.
- uchwyt kolumnowy umożliwiający zawieszenie kolumn głośnikowych na ścianie – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32343000-9 - Wzmacniacze
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 5: „Dostawa niszczarki do dokumentów oraz urządzenia wielofunkcyjnego do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do sprzętu biurowego takiego jak niszczarki i urządzenia wielofunkcyjnego.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Niszczarka do dokumentów - 1 szt.
b) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 6: „Dostawa urządzeń multimedialnych do BCU”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego sprzętu multimedialnego.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Ekran projekcyjny – 1 szt.
b) Projektor – 1 szt.
c) Monitor interaktywny 75” – 3 szt.
d) Monitor interaktywny 98” – 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w pkt 21 SWZ
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ oraz spełniają warunki udziałuw postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, wykonał (zakończył):
1) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 80 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę sprzętu komputerowego – dotyczy zadania częściowego nr 1,
2) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 20 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej oprogramowania lub licencji na oprogramowanie – dotyczy zadania częściowego nr 2,
3) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 20 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę urządzeń sieciowych lub zasilających – dotyczy zadania częściowego nr 3.
4) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 10 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę sprzętu nagłośniającego – dotyczy zadania częściowego nr 4.
5) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 10 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę niszczarek lub urządzeń wielofunkcyjnych – dotyczy zadania częściowego nr 5.
6) co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 10 000,00 zł obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę sprzętu multimedialnego – dotyczy zadania częściowego nr 6.
Jako wykonanie (zakończenie) zamówienia należy rozumieć podpisanie co najmniej Protokołu odbioru lub innego równoważnego dokumentu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (określonych w pkt 6.2 ppkt 4 SWZ), Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych:1) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (komputery stacjonarne, laptopy) – dla zadania częściowego nr 1 – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (oprogramowanie, licencja) – dla zadania częściowego nr 2 – według wzoru załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
3) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (zasilacze, ruter, szafa RACK, access point, zasilacz, serwer RACK, switch) – dla zadania częściowego nr 3 – według wzoru załącznika nr 8 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
4) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (mikser ze wzmacniaczem, odtwarzacz, mikrofony bezprzewodowe, kolumny głośnikowe, stojaki na mikrofon, panel ścienny, uchwyty kolumnowe) – dla zadania częściowego nr 4 – według wzoru załącznika nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
5) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (niszczarka, urządzenie wielofunkcyjne) – dla zadania częściowego nr 5 – według wzoru załącznika nr 10 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
6) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (ekran projekcyjny, projektor, monitory interaktywne) – dla zadania częściowego nr 6 – według wzoru załącznika nr 11 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.1) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (komputery stacjonarne, laptopy) – dla zadania częściowego nr 1 – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (oprogramowanie, licencja) – dla zadania częściowego nr 2 – według wzoru załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
3) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (zasilacze, ruter, szafa RACK, access point, zasilacz, serwer RACK, switch) – dla zadania częściowego nr 3 – według wzoru załącznika nr 8 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
4) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (mikser ze wzmacniaczem, odtwarzacz, mikrofony bezprzewodowe, kolumny głośnikowe, stojaki na mikrofon, panel ścienny, uchwyty kolumnowe) – dla zadania częściowego nr 4 – według wzoru załącznika nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
5) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (niszczarka, urządzenie wielofunkcyjne) – dla zadania częściowego nr 5 – według wzoru załącznika nr 10 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
6) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (ekran projekcyjny, projektor, monitory interaktywne) – dla zadania częściowego nr 6 – według wzoru załącznika nr 11 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.5. SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.8 SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na zasadach określonych w pkt 8.2. i 8.3 SWZ.
4) Oświadczenie, z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 10.7 SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 6 dla zadania częściowego nr 1;
9) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 7 dla zadania częściowego nr 2;
10) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 8 dla zadania częściowego nr 3.
11) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 9 dla zadania częściowego nr 4.
12) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 10 dla zadania częściowego nr 5.
13) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 11 dla zadania częściowego nr 6.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt.10 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanawiania umowy w sprawie zamówienia publicznego, dla każdego zadania częściowego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SWZ.Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: wykonawca składa ofertę za pomocą platformy dostępną pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Inwestycja dofinansowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”.INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
- Remont drogi gminnej nr 604322K Mszana Górna - Zagrody - Łetowe - Podgronie w miejscowości Łętowe
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Mszanie Dolnej w ramach zadania: Modernizacja sieci wodociągowej w Mszanie Dolnej
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.