eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo – sieciowo – macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586259355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/937360

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo – sieciowo – macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9738e346-2a2c-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035298/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo-sieciowo-macierzowej w MOPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.225/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132490,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie gwarancji producenta (firmy Dell) na następujący sprzęt serwerowy Next Bussiness Day Pro Support z Onsite Service (po nazwie widnieje service tag):
1) Serwer PowerEdge M640 servicetag 28SSKQ2
2) Serwer PowerEdge M640 servicetag 28SVKQ2
3) Serwer PowerEdge M640 servicetag 28SQKQ2
4) Serwer PowerEdge M640 servicetag 28RXKQ2
5) Macierz SC5020 servicetag GWJTKQ2
6) Półka macierzy SC400 servicetag GWFPKQ2
7) Półka macierzy SC400 servicetag GWFSKQ2
8) Macierz SC5020 servicetag GWJQKQ2
9) Półka macierzy SC400 servicetag GWDYKQ2
10) Półka macierzy SC400 servicetag GWFTKQ2
11) Przełącznik Force10 MXL Blade servicetag 84NWKQ2
12) Przełącznik Force10 MXL Blade servicetag 84PPKQ2
13) Obudowa PowerEdge M1000E servicetag 84PQKQ2
2. Zamawiający wymaga przedłużenia gwarancji na sprzęt wymieniony w ust. 1 pkt. 1 – 4 co najmniej do dnia 26.06.2025 r., natomiast na sprzęt wymieniony w ust. 1 pkt. 5-13 co najmniej do dnia 31.07.2025 r.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z informacją uzyskaną od producenta firmy Dell, obecnie obowiązująca gwarancja trwa do dnia 31.07.2024 r. W celu zachowania ciągłości gwarancji Zamawiający zaleca sprawdzenie przez Wykonawcę dokładnej daty zakończenia obecnie obowiązującej gwarancji bezpośrednio u producenta firmy Dell.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143959,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171261,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143959,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATK - Solutions Aleksander Iwański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670979485

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143959,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy został określony w par. 3 umowy w następujący sposób:
Termin realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca przedłuży gwarancję na sprzęt:
1) wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 1 – 4 co najmniej do dnia 26.06.2025 r.,
2) Wymieniony w §1 ust. 1 pkt. 5-13 co najmniej do dnia 31.07.2025 r.
- z zastrzeżeniem postanowień zawartych w § 1 ust. 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.