Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314548/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 171001N w miejscowości Śmietki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołajki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 87/4219050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9243871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 171001N w miejscowości Śmietki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df708b47-0d0f-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060024/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drogi gminnej nr 171001N w miejscowości Śmietki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Remont drogi gminnej nr 171001N w miejscowości
Śmietki” zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa mgr inż. Marcina Gołębiowskiego:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu,
b) Specyfikacje Techniczne
Wykonanie robót budowlanych obejmuje m.in.: odtworzenie stanu pierwotnego
z zastosowaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, konstrukcję nawierzchni jezdni, istniejące zjazdy, pobocza .
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
b) Zdjęcie i transport ziemi urodzajnej,
c) Rozbiórka płyt ażurowych betonowych,
2) Wykonanie podbudów:
a) Poszerzenia istniejącej jezdni z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,0<4.0 MPa gr. 15cm w tym korytowanie,
b) Wyrównanie przekroju poprzecznego jezdni z mieszanki niezwiązanej C50/30,
c) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C50/30.
3) Wykonanie nawierzchni:
a) Warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm + skropienie i oczyszczenie podłoża - jezdnia,
b) Warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm + skropienie i oczyszczenie podłoża - zjazdy
c) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4cm + skropienie i oczyszczenie podłoża - jezdnia,
d) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4cm + skropienie i oczyszczenie podłoża – zjazdy,
e) Zjazdy z mieszanki niezwiązanej C50/30.
4) Roboty wykończeniowe:
a) Pobocze utwardzone kruszywem gr. śr. 15 cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 w tym obsypanie poboczy gruntem z dokopu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516176,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516176,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516176,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 845-16-99-584
7.3.3) Ulica: Węgorzewska 4
7.3.4) Miejscowość: Gajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516176,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Przebudowa drogi gminnej w m. Siecień - Etap II
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1150B Krzywe - Sobolewo - Płociczno - Gawrych Ruda - Słupie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.