Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308700/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00318608/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 200
1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielopole.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9073481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2147d741-06dd-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025201/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ogrodzenia i montaż wentylacji mech. w bud. WTZ, przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podst. w Wielopolu Skrz., Zakup autobusu dost. do przewozu osób niepełn.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część I – Dostawa autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część I obejmuje zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wyprodukowany najwcześniej w 2022 r. Pojazd powinien posiadać minimum 17 miejsc dla pasażerów + 1 miejsce dla kierowcy. Autobus musi posiadać minimum 1 miejsce przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Przystosowanie pojazdu do przewozu osób na wózkach inwalidzkich może spowodować zmniejszenie ilości pozostałych miejsc w autobusie do 13.
Wykonawca w ramach dostawy autobusu zobowiązany jest:
a) przygotować dokumentację rejestracyjną (w szczególności świadectwo homologacji, karta pojazdu),
b) przeprowadzić przegląd techniczny zerowy,
c) dostarczyć na własny koszt i ryzyko autobus do siedziby Zamawiającego: 39-110 Wielopole Skrzyńskie 200,
d) udzielić minimalnej gwarancji:
- 24 miesiące na cały pojazd bez limitu kilometrów.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2a do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.5.5.) Wartość części: 336342,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część II – Dostawa i montaż urządzeń do uzdatniania wody na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim
Część II obejmuje dostawę i montaż urządzeń do uzdatniania wody o wydajności min. 8000 l/h. W skład zestawu wejdą:
• dedykowany filtr wstępny.
• stacja zmiękczania dwukomorowa o przepływie 8000 l/h,
• lampa UV min. v40,
• filtr z wkładem węglowym min. 20’.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 26809,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część III – Dostawa mebli i urządzeń kuchennych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część III obejmuje dostawę mebli i urządzeń kuchennych:
• szafa magazynowa z drzwiami suwanymi o wym. ok. 1070x600x200,
• stół przyścienny z drzwiami suwanymi o wym. ok. 2070x600x850,
• półka wisząca z ociekaczem o wym. ok. 1500x300x600,
• szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi o wym. ok. 930x300x600 szt. 2,
• szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi o wym. ok. 900x300x600,
• szafka wisząca z drzwiami suwanymi o wym. ok. 1300x300x600,
• okap przyścienny z wentylatorem 1250m3/h o wym. ok. 1600x900x450.
• pakowarka próżniowa o wymiarach ok. 450x525x385.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 36055,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część IV – Dostawa i montaż sprzętu na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim – wyposażenie sceny do pracowni artystyczno-muzycznej.
Część IV obejmuje dostawę i montaż wyposażenia sceny artystyczno-muzycznej na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA DOSTAWY i MONTAŻU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32343000-9 - Wzmacniacze
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 62691,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część V – Remont ogrodzenia, podjazdu oraz dostawa i montaż wentylacji mechanicznej w pracowniach (trzy pomieszczenia) na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Część V obejmuje remont ogrodzenia, podjazdu oraz dostawę i montaż wentylacji mechanicznej w pracowniach (trzy pomieszczenia) Warsztatu Terapii Zajęciowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 69691,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.Przetarg podzielony na 6 części:
Część VI – Przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie – Etap I (WC Damskie oraz WC dla nauczycieli).
Część VI obejmuje przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wielopole Skrzyńskie – Etap I (WC Damskie oraz WC dla nauczycieli).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 275826,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3637725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCUS PSQ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366822490
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części od nr II do nr VI postępowania na zadanie pn. „Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 20.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części od nr II do VI zamówienia w wysokości: Część nr II – 25.000,00 zł, Część nr III – 33.000,00 zł, Część nr IV – 58.000,00 zł, Część nr V – 64.000,00 zł, Część nr VI – 131.248,90 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części od nr II do nr VI postępowania na zadanie pn. „Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 20.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części od nr II do VI zamówienia w wysokości: Część nr II – 25.000,00 zł, Część nr III – 33.000,00 zł, Część nr IV – 58.000,00 zł, Część nr V – 64.000,00 zł, Część nr VI – 131.248,90 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części od nr II do nr VI postępowania na zadanie pn. „Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 20.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części od nr II do VI zamówienia w wysokości: Część nr II – 25.000,00 zł, Część nr III – 33.000,00 zł, Część nr IV – 58.000,00 zł, Część nr V – 64.000,00 zł, Część nr VI – 131.248,90 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części od nr II do nr VI postępowania na zadanie pn. „Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 20.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części od nr II do VI zamówienia w wysokości: Część nr II – 25.000,00 zł, Część nr III – 33.000,00 zł, Część nr IV – 58.000,00 zł, Część nr V – 64.000,00 zł, Część nr VI – 131.248,90 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części od nr II do nr VI postępowania na zadanie pn. „Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 20.05.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części od nr II do VI zamówienia w wysokości: Część nr II – 25.000,00 zł, Część nr III – 33.000,00 zł, Część nr IV – 58.000,00 zł, Część nr V – 64.000,00 zł, Część nr VI – 131.248,90 zł.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.