Og³oszenie z dnia 2024-07-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00507482/01 - Wynik z dnia 2024-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Niewiadomskiej i Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Rydu³towy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.8.) Numer faksu: 324537410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rydultowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Niewiadomskiej i Osiedla na Wzgórzu w Rydu³towach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eafaeafe-79c3-48eb-8d68-15e0b01d90d9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00403435
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja ul. Niewiadomskiej i Osiedla Na Wzgórzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. 2. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ". W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê znakiem sprawy wzglêdnie ID postêpowania. 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania siê
Regulaminem dla U¿ytkowników (Wykonawców) dostêpnego na portal_https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.4. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL.5. Kodowanie i czas: Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na platformie nie
jest widoczny dla Zamawiaj±cego, gdy¿ jest przechowywany na osobnym szyfruj±cym serwerze i zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ pobrania plików przez Zamawiaj±cego nastêpuje po up³yniêciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi przypiêt± do oferty elektronicznej datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê w kolumnie dotycz±cej danej oferty, w sekcji - "Data z³o¿enia oferty". 6. Komunikacja przez "Wy¶lij wiadomo¶æ" umo¿liwia dodanie do
tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platforma zakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owy opis zosta³ zawarty w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydu³towy z siedzib± przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy, tel.: 32 45 37411, e-mail: adres
internetowy: um@rydultowy.pl, 2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mial
iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8 posiada
Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wyst±pienie z
¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.
18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych
danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO. Udostêpnianie, o którym mowa
powy¿ej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia
RODO zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18
ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000011.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ZADANIE NR 1 Modernizacja ul. Niewiadomskiej – formu³a ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlanych. Celem zamówienia jest remont ulicy Niewiadomskiej – odcinek II i III, w Rydu³towach. Inwestycja ma na celu poprawê bezpieczeñstwa i warunków poruszania siê po przedmiotowej ulicy.
3. Realizacja zadania polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na:
1) Wykonaniu dokumentacji projektowej dla odcinka II i III, a w szczególno¶ci:
a) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z rozporz±dzeniem w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego, w tym projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wielobran¿owy, projekt techniczny wielobran¿owy, informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, projekt sta³ej i czasowej organizacji ruchu, specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych bran¿ wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji, uzgodnieñ, zgód, pozwoleñ, niezbêdnych dla realizacji inwestycji w tym równie¿ uzyskania odpowiedniego rozstrzygniêcia administracyjnego w organie administracji architektonicznej,
b) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu dla odcinka ul. Niewiadomskiej od skrzy¿owania z ul. Rydu³towsk± do skrzy¿owania z ul. Szczerbick± oraz tymczasowej na czas prowadzenia robót.
2) Realizacji robót budowlanych, a w szczególno¶ci:
a) odcinek od ul. ¯ytniej do ul. Pietrzkowickiej - nowa konstrukcja drogi, nawierzchnia z betonitów drogowych grubo¶ci 12 cm, pobocze utwardzone kruszywem lub destruktem bitumicznym z powierzchniowym utrwaleniem, wymiana krawê¿ników, odtworzenie odwodnienia drogi;
b) odcinek od ul. Pietrzkowickiej do ul. Polnej - nowa konstrukcja drogi, nawierzchnia z betonitów drogowych grubo¶ci 12 cm, pobocze utwardzone kruszywem lub destruktem bitumicznym z powierzchniowym utrwaleniem, wymiana krawê¿ników, odtworzenie odwodnienia drogi;
3) Dla ca³o¶ci zadania:
a) wymiana ca³ego oznakowania ul. Niewiadomskiej od skrzy¿owania z ul. Rydu³towsk± do skrzy¿owania z ul. Szczerbick± na nowe,
b) zabezpieczenie infrastruktury podziemnej dla odcinków objêtych dokumentacj±.
c) obs³uga geodezyjna inwestycji (m. in. opracowanie map do celów projektowych, zmiany u¿ytków gruntowych, obs³uga w trakcie wykonywania robót, ewentualna stabilizacja punktów granicznych, inwentaryzacja powykonawcza),
d) obs³uga geologiczna inwestycji.
4) Nadzoru autorskiego, a w szczególno¶ci wykonywanie czynno¶ci nadzoru autorskiego okre¶lonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane w zakresie: stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodno¶ci realizacji z projektem,uzgadniania mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. W ramach robót budowlanych nale¿y dokonaæ remontu:
1) odcinek nr II - odcinek od ul. ¯ytniej do ul. Pietrzkowickiej - wymiana konstrukcja drogi, wymiana nawierzchni asfaltowej na nawierzchniê z betonitów drogowych grubo¶ci 12 cm, pobocze utwardzone kruszywem, wymiana krawê¿ników, odtworzenie odwodnienia drogi. Istniej±c± kanalizacjê deszczow± nale¿y oczy¶ciæ oraz sprawdziæ jej stan techniczny poprzez kamerowanie. W przypadku z³ego stanu technicznego, nale¿y przeprowadziæ jej remont poprzez wymianê uszkodzonych elementów. Istniej±ce rowy przydro¿ne nale¿y odmuliæ. W rejonie posesji nr 123 nale¿y wykonaæ remont istniej±cego przepustu poprzez jego wymianê na nowy tj. fi 400, L=55 m,
2) odcinek nr III - odcinek od ul. Pietrzkowickiej do ul. Polnej - wymiana konstrukcja drogi, wymiana nawierzchni asfaltowej na nawierzchniê z betonitów drogowych grubo¶ci 12 cm, pobocze utwardzone kruszywem, wymiana krawê¿ników, odtworzenie odwodnienia drogi. Istniej±ce rowy przydro¿ne nale¿y odmuliæ.
Szczegó³owy opis zosta³ okre¶lony w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zosta³ okre¶lony w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 - Modernizacja ul. Osiedle na Wzgórzu-wykonanie robót budowlanych
2. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest wykonanie modernizacji drogi dojazdowej ulicy Osiedle Na Wzgórzu na odcinku od posesji 138 do odcinka B (o d³ugo¶ci 45,50 mb - czê¶æ 1) oraz odcinka B od budynku nr 154 do budynku nr 146 (o d³ugo¶ci 74,15 mb – czê¶æ 2), zgodnie z map± sytuacyjn± stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ.
3. Zadanie nr 2 obejmuje w zakresie robót drogowych wykonanie:
1) jezdni/placów/zatok postojowych o nawierzchni z betonowych bloczków drogowych;
2) poboczy utwardzonych;
3) odtworzenie zjazdów indywidualnych, publicznych;
4) odwodnienia drogi.
Szczegó³owy zakres prac okre¶la: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe - zwi±zane z rozbiórk± nawierzchni jezdni, wjazdów oraz istniej±cych podbudów, krawê¿ników razem z ³aw± betonow±, obrze¿y, demonta¿ studzienek ¶ciekowych, przykanalików, za³adunek i odwóz gruzu z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji; roboty ziemne – zwi±zane z wykonaniem koryta drogi z odwozem gruntu wraz z kosztami utylizacji;
3) roboty drogowe – zwi±zane z wykonaniem warstwy ods±czaj±cej, warstwy podbudowy zasadniczej z t³ucznia kamiennego, uk³adaniem krawê¿ników i obrze¿y,
4) wykonanie jezdni ulicy Osiedle na Wzgórzu o szeroko¶ci zgodnie z projektem, o nawierzchni z betonowych bloczków drogowych, ograniczonej krawê¿nikiem na ³awie betonowej z oporem, wyposa¿onej w pobocza utwardzone;
5) wykonanie obni¿eñ krawê¿ników w miejscu istniej±cych i nowych zjazdów indywidualnych i odtworzenie istniej±cych zjazdów;
6) zabezpieczenie rurami ochronnymi dwudzielnymi istniej±cych mediów zlokalizowanych w obrêbie inwestycji zgodnie z uzgodnieniami bran¿owymi;
7) odtworzenie terenów zielonych, poboczy;
8) roboty towarzysz±ce zwi±zane z regulacj± wysoko¶ciow± w³azów kana³owych oraz regulacj± pionow± studzienek dla zaworów wodoci±gowych i gazowych,
9) wykonanie odwodnienia jezdni w niezbêdnym zakresie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zosta³ okre¶lony w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci wynosz±cej co najmniej 300 000 z³ - dotyczy zadania nr 1
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane obejmuj±ce budowê, przebudowê albo remont drogi o powierzchni wynosz±cej co najmniej:
• 1500 m2 – dla zadania nr 1
• 500 m2 – dla zadania nr 2.
5) zdolno¶æ zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem:
a) co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej – dotyczy zadania nr 1
b) co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej – dotyczy obydwu zadañ.
Zamawiaj±cy uzna równie¿ uprawnienia osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, je¿eli ich kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334.). Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wykazanie spe³niania warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia przez osoby, które legitymuj± siê uprawnieniami budowlanymi nabytymi na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów w my¶l przepisu art. 104 ustawy Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cym orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg za³±cznik nr 3 do SWZ,
Okres 5 lat liczy siê wstecz od up³ywu terminu sk³adania ofert;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru na za³±czniku nr 4;
3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – dotyczy zadania nr 1.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, które nale¿y do³±czyæ do oferty:1) formularz oferty – wg wzoru na za³±czniku nr 1a i/lub 1b,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie wg wzoru na za³±czniku nr 5 (uwaga dotyczy tylko konsorcjum/spó³ki cywilnej),
3) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – do³±czyæ je¿eli Wykonawca zamierza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, sytuacji finansowej wykazaæ wykorzystuj±c zasoby podmiotów trzecich (wzór w³asny),
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy,
5) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej – dla zadania nr 2,
6) dowód wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej – dla zadania nr 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100) wy³±cznie dla zadania nr 1. Dla zadania nr 2 Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium. Zasady i formy wnoszenia wadium okre¶la szczegó³owo SWZ i ustawa Pzp.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie w rozumieniu przepisu art. 58 ustawy Pzp1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), maj± obowi±zek ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba ¿e pe³nomocnictwo takie wynika z do³±czonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spó³ki cywilnej.
Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz powinno mieæ okre¶lony zakres.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4) Zamawiaj±cy rezygnuje z ustalenia odmiennego okre¶lenia wymagañ co do realizacji zamówienia dla konsorcjum.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi lub roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy wg wzoru na za³±czniku nr 5.
7) Wykonawcy wstêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶laj± projekty umów dla zadania nr 1 i 27.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê dróg gminnych poprzez ich remont wraz z niezbêdn± infrastruktur±. Inwestycja zosta³a ujêta do realizacji w ramach programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Zadanie Modernizacja ul. Niewiadomskiej realizowana bêdzie w procedurze zaprojektuj i wybuduj, natomiast zadanie Modernizacja Osiedla na Wzgórzu obejmuje jedynie wykonanie robót budowlanych.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej,
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej,
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powy¿ej.
3. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2.
4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z § 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z RYDU£TÓW
- Dostawa i monta¿ baterii stacyjnych ¿elowych o napiêciu 110V DC oraz pojemno¶ci 200Ah z podzia³em na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydu³towy
- Wiercenie otworów z wyrobisk do³owych dla potrzeb PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w ³a¼ni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
wiêcej: przetargi w Rydu³towach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.