Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360649/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych, urządzeń kosmetycznych i przyrządów do badań fizykalnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ac5730-3a5e-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa modeli anatomicznych, urządzeń kosmetycznych i przyrządów do badań fizykalnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ac5730-3a5e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie laboratorium na potrzeby kierunku Kosmetologia w sprzęt i materaiły laboratoryjne w tym: urządzenia medyczne, mikroskopy, kosmetyczne, preparaty biologiczne, histologiczne itp..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360649/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/28/1538/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych do zajęć z fizjologii, a) Figura mięśniowa 1/2- 1 szt.b) Mięśnie nogi - 1 szt.
c) Mięśnie ręki -1 szt.
d) Głowa mięśniowa z szyją- 1 szt.
e) Przekrój przez głowę człowieka 1:1- 1 szt.
f) Kończyna dolna z oznaczeniami mięśni - 1 szt.
g) Kończyna górna z kością łopatkową i oznaczeniami mięśni - 1 szt.
h) Model rdzenia kręgowego - 1 szt.
i) Model mózgu - 1 szt.
j) Model języka - 1 szt.
k) Model nosa z zatokami przynosowymi - 1 szt.
l) Model oka - 1 szt.
m) Bezpłciowy korpus z głową -1 szt.
n) Standardowy model ucha-1 szt.
o) Płuca z krtanią-1 szt.
p) Układ oddechowy- 1 szt.
q) Model wątroby – 1 szt.
r) Model żołądka – 1 szt.
s) Tylne organy górnego brzucha- 1 szt.
t) Układ pokarmowy - 3 części – 1 szt.
u) Wątroba z pęcherzykiem - przekrój na tablicy- 1 szt.
v) Miednica męska- 1 szt.
w) Miednica żeńska- 1 szt.
x) Układ moczowo-płciowy K/M - przekrój na tablicy -1 szt.
y) Dwupłciowy układ moczowy, 6-częściowy- 1 szt.
z) Model przekroju zęba trzonowego - ząb zdrowy -1 szt.
aa) Model krtani- 1 szt.
bb) Model układu nerwowego- 1 szt.
cc) Przekrój środkowy jamy nosowej, ustnej i gardła- 1 szt.
dd) Klasyczne serce -2 szt.
ee) Układ krwionośny- 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 48712,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i przyrządów kosmetycznych, w tym:a) Pen do mezoterapii mikroigłowej– 7 szt.
b) Urządzenie do darsonwalizacji - 4 szt.
c) Urządzenie do galwanizacji – 4 szt.
d) Urządzenie do elektrokoagulacji – 2 szt.
e) Urządzenie do mikrodermabrazji diamentowej – 4 szt.
f) Lampa LED fotonowa -2 szt.
g) Lampa polimeryzacyjna – 7 szt.
h) Lampa lupa -14 szt.
i) Myjka ultradźwiękowa -3 szt.
j) Autoklaw z drukarką – 2 szt.
k) Frezarka- 14 szt.
l) Lampa UV- 14 szt.
m) Podgrzewacz do parafiny- 2 szt.
n) Podgrzewacz do wosku- 7 szt.
o) System do opalania natryskowego – 1 szt.
p) Koc termiczny – 5 szt.
q) Aparat do terapii falą uderzeniową- 1 szt.
r) Urządzenie do presoterapii- 1 szt.
s) Kombajn kosmetyczny – 2 szt.
t) Oczyszczanie wodorowe kombajn 6w1- 4 kpl.
u) Podoskop- 3 szt.
v) Lampa na stół do manicure- 8 szt.
w) Cążki – 15 szt.
x) Cążki do skórek– 15 szt.
y) Pęseta do regulacji brwi – 15 szt.
z) Cęgi podologiczne – 15 szt.
aa) Lampa LED Ring – 2 szt.
bb) Wałek do masażu model 1- 10 szt.
cc) Wałek do masażu model 2- 10 szt.
wraz z przeprowadzeniem stacjonarnego szkolenia dla 1 pracownika Zamawiającego co najmniej z zakresu obsługi nw. urządzeń; szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia, w tym np. certyfikat producenta urządzenia uprawniający do przeprowadzenia szkoleń z obsługi lub przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia- dot. do pozycji:
Aparat do terapii falą uderzeniową- 1 szt.
Urządzenie do presoterapii- 1 szt.
Kombajn kosmetyczny – 2 szt.
Oczyszczanie wodorowe kombajn 6w1- 4 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191110-9 - Autoklawy
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 178350,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu anatomicznego typu J. Toe lub równoważnego, w tym:a) Zestaw anatomiczny – fantom typu J. Toe - 16 kpl.
b) Paznokieć ze zmianą grzybiczą – 64 szt.
c) Płytka paznokciowa typu J. Toe Dots – 40 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 mikroskopów do zastosowania m. in. w laboratorium mikrobiologii.4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 63179,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów do badań fizykalnych, refraktometrów, w tym:a) Mata podologiczna- 1 szt.
b) Refraktometr- 2 szt.
c) Refraktometr ręczny- 2 szt.
d) Refraktometr do moczu- 2 szt.
e) Ciśnieniomierz automatyczny naramienny- 5 szt.
f) Ciśnieniomierz nadgarstkowy- 5 szt.
g) Ciśnieniomierz zegarowy naramienny z pompką- 5 szt.
h) Stetoskop- 5 szt.
i) Młotek neurologiczny Bucka - 5 szt.
j) Termometr bezdotykowy - 5 szt.
k) Zestaw stroików laryngologicznych – 1 kpl.
l) Stroik laryngologiczny bez ciężarków – 1 kpl.
m) Łuskarka do lodu – 1 szt.
n) Palnik spirytusowy – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38412000-6 - Termometry
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.5.) Wartość części: 27106,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. transiluminatora UV4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 6075,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53224,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68188,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53224,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8550015235
7.3.3) Ulica: Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53224,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182551,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182551,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182551,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067
7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182551,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14112,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14112,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14112,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067
7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14112,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71992,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71992,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71992,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evident Europe GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE347224941
7.3.3) Ulica: Caffamacherreihe 8-10
7.3.4) Miejscowość: Hamburg
7.3.5) Kod pocztowy: 20-355
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71992,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30740,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30740,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30740,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067
7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30740,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8144,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8144,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8144,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067
7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-810
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8144,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Caffamacherreihe 8-10, 20-355 Hamburg
za przedmiot umowy wynagrodzenie określone w ofercie Wykonawcy w kwocie łącznej 66.660,00 zł netto z zastrzeżeniem, że u Zamawiającego powstaje obowiązek podatkowy zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694 i 802) w wysokości 8%, tj. 5.332,80 zł do całości dostawy określonej w niniejszej umowie.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.