Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00356460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Product Owner'a metodą Agile na rzecz OKE w Krakowie w ramach realizacji zadań projektu POWR.02.10.00-00-0008/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 32 101
1.5.8.) Numer faksu: 12 68 32 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług Product Owner'a metodą Agile na rzecz OKE w Krakowie w ramach realizacji zadań projektu POWR.02.10.00-00-0008/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb48fc0f-38dd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090959/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług Product Owner'a metodą Agile na rzecz OKE w Krakowie w ramach realizacji zadań projektu POWR.02.10.00-00-0008/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wdrożenie Krajowego Systemu Danych Oświatowych (KSDO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.260.1.2022 Product Owner - 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu na rzecz OKE w Krakowie zadań Product Owner’a w tym w szczególności koordynacji prac między specjalistami OKE w Krakowie, ekspertami komisji egzaminacyjnych i analitykami a zespołem developerskim partnera wiodącego projektu POWR.02.10.00-00-0008/18 pn. Wdrożenie Krajowego Systemu Danych Oświatowych (KSDO), którym jest ICEiN (Informatyczne Centrum Edukacji i Nauki) w ramach realizacji projektu partnerskiego finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja,
Oś priorytetowa (Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, typ operacji nr 8), zadanie
2 - Wdrożenie i rozwój Krajowego Systemu Danych Oświatowych, udostępnienie Zintegrowanego Interfejsu Użytkownika_Zdający w zakresie obsługi egzaminów zewnętrznych oraz Zintegrowanego Interfejsu Użytkownika_Pracownik, zadanie 6 – Wdrożenie funkcjonalności do obsługi nowej grupy użytkowników Krajowego Systemu Danych Oświatowych
– egzaminatorzy.
Wykonawca - Product Owner, jako osoba, której wiedza zostanie poddana ocenie na etapie składania ofert, będzie musiał osobiście wykonywać zamówienie przez cały okres jego realizacji, przy zastosowaniu metodyk Agile z koniecznością utrzymywania bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem realizującym projekt w siedzibie Zamawiającego
w Krakowie oraz w miejscach, które będą wymagały jego osobistego zaangażowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUSZAJ.NET - Łukasz Ruszaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384275305
7.3.3) Ulica: ul. Fredry 4E/13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-605
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.