eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2c5a439-1825-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd Dróg Powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c5a439-1825-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037541/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty cząstkowe i remonty miejscowych uszkodzeń nawierzchni dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.261.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego.
Orientacyjny zakres robót zawarty jest w kosztorysie.
Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym.
Ilości robót objęte kosztorysem są ilościami orientacyjnymi, przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach kwoty podanej w ofercie. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 80% wartości zamówienia.
Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zleceń Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie poszczególnych robót określając ich przedmiot, zakres, lokalizację oraz termin wykonania. Poszczególne roboty Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco.
Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego w terminie, zgodnie ze zleceniem lub uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.

Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego z wycięciem piłą, wyrównaniem podłoża, skropieniem, wykonaniem nawierzchni (w-wa ścieralna gr. 5 cm) i uszczelnieniem złączy – pow. do 10 m2, 50 m2 i 100 m2;
- uszczelnienie spękań i złączy technologicznych masą zalewową;
- remont cząstkowy z wycięciem nawierzchni, wyrównaniem podłoża, skropieniem, wykonaniem nawierzchni (warstwa ścieralna gr. 6 cm, w dwóch warstwach po 3 cm) i uszczelnieniem złączy;
- remont cząstkowy z wycięciem nawierzchni, wyrównaniem podłoża, skropieniem, wykonaniem nawierzchni (warstwa ścieralna gr. 8 cm, w dwóch warstwach po 4 cm) i uszczelnieniem złączy – pow. do 10 m2, 50 m2 i 100 m2;
- naprawa przełomów, polegająca na wycięciu krawędzi przełomu, wymianie i uzupełnieniu podbudowy, skropieniu i wykonaniu nawierzchni w dwóch warstwach oraz zagęszczeniu i uszczelnieniu złączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 599270,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Remont cząstkowy infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami infrastruktury drogowej w ciągach dróg powiatowych.
Orientacyjny zakres robót zawarty jest w kosztorysie, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym.
Ilości robót objęte kosztorysem są ilościami orientacyjnymi, przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach kwoty podanej w ofercie. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 80% wartości zamówienia.
Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zleceń Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie poszczególnych robót określając ich przedmiot, zakres, lokalizację oraz termin wykonania. Poszczególne roboty Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco.
Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego w terminie, zgodnie ze zleceniem lub uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.

Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- rozbiórka krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika wraz z utylizacją,
- remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej i granitowej, z rozbiórką kostki, uzupełnieniem podbudowy, ułożenie kostki nowej lub z rozbiórki,
- montaż krawężników i obrzeży,
- ułożenie ścieku przykrawężnikowego,
- drobne naprawy betonem,
- regulacja pionowa studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych,
- regulacja zasuw wodociągowych i hydrantów,
- wykonanie przykanalika,
- wymiana kratki na studzience wodościekowej, włazu kanalizacyjnego, pokryw studzienek rewizyjnych,
- cięcie piłą nawierzchni – wycinka krawężnika,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit.,
- roboty ziemne,
- umocnienie skarp narzutem z kamienia łamanego i brukiem z kamienia naturalnego,
- spoinowanie bruku kamiennego,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym,
- wymiana uszkodzonych barier.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysie, SST oraz PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 448196,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743781,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743781,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743781,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BART-DRÓG Andrzej Maślerz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350959869

7.3.4) Miejscowość: Droginia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743781,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575861,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607072,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575861,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Obłaza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350911727

7.3.3) Ulica: Krzyszkowice

7.3.4) Miejscowość: Krzyszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575861,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.