eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA PANKIEWICZA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277871303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ułańska 7A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-887

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (32) 254-24-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@plastyk.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/plastykkatowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-799ea357-19fb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799ea357-19fb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00313604/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.26.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia zadania pn.: „Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach” jest:

1.1. W zakresie instalacji technologii basenowej:
1.1.1. zaprojektowanie poprzez opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
1.1.2. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z § 12 - 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
1.1.3. wykonanie wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej robót budowanych polegających na remoncie i modernizacji instalacji technologii basenowej.

1.2. W zakresie wentylacji mechanicznej na potrzeby pomieszczeń basenu, pomieszczeń „Salonu” oraz sali gimnastycznej:
1.2.1. opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej inwentaryzację oraz przeprowadzenie regulacji i uruchomienia wentylacji mechanicznej,
1.2.2. wykonanie prac związanych z regulacją i uruchomieniem wentylacji mechanicznej.

1.3. Wykonanie pozostałych prac instalacyjnych w segmencie sportowym Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach przy ul. Ułańskiej 7A w Katowicach w celu uruchomienia obiektu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru prac projektowych oraz robót budowlanych określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy - Wzór umowy – załącznik nr 2. do SWZ.

3. Wymagania Zamawiającego podane w Programie funkcjonalno-użytkowym muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w projektowaniu i realizacji zadania. Wszystkie wymogi podane w Programie funkcjonalno-użytkowym będą traktowane przez Wykonawcę jako wiążący element przedmiotu zamówienia w rozumieniu jego opisu. Podane wymogi są obligatoryjne, chyba, że Wykonawca, w uzasadnionym przypadku, uzyska akceptację Zamawiającego dla rozwiązań zamiennych, o co najmniej równorzędnych parametrach technicznych i ekonomicznych. Zastosowane rozwiązania zamienne nie mogą powodować zmiany ceny.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie wymaganych przepisami obowiązującego prawa niezbędnych sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji,
2) zgłoszenia do nadzoru budowlanego zamiaru realizacji robót budowlanych, jeżeli okaże się to konieczne.

5. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.

6. Gwarancja i rękojmia
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe TRANSCOM Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340194957, REGON 008119628

7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.