eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 17 7874123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://przetargi.um.mielec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ecbfa36-35d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056580/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 369643,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023-2024 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Mielcu przy ul. Wojsławskiej 278 w Mielcu oraz filii Ośrodka przy ul. Moniuszki 3 w Mielcu.
Planowany przewóz obejmuje 12 osób, w tym:
- 1 uczeń – wózek inwalidzki (wiek 14 lat),
- 8 uczniów – siedzenia i pasy (przedział wiekowy od 14 do 24 lat),
- 1 uczeń fotelik z pasami krzyżowymi (wiek – 6 lat),
- 2 opiekunów dowozu (po jednej osobie na bus).
Przebieg dzienny środków transportu (2 busy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych) przewiduje się na około 90 km. Ośrodek funkcjonuje jako placówka nieferyjna, a zajęcia z zakresu kształcenia specjalnego, którymi objęci są uczniowie prowadzone będą również w miesiącu lipcu 2024r. Łącznie jest to ok. 224 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 5 osób lub zmniejszenia nie więcej niż o 3 osoby z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023-2024 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Mielcu przy ul. Królowej Jadwigi 1.
Planowany przewóz obejmuje 38 osób (2 autobusy niskopodłogowe), w tym:
- 33 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 4 opiekunów dowozu (po 2 na 1 autobus).
Przebieg dzienny środków transportu (2 autobusy niskopodłogowe) przewiduje się na
około 95 km. Łącznie jest to ok. 186 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 12 osób lub zmniejszenia nie więcej niż o 6 osób z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 141360,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023-2024 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3.
Planowany przewóz obejmuje 4 osoby (1 bus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym:
- 2 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń niepełnosprawny poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 1 opiekun dowozu – nauczyciel ZSO nr 1 w Mielcu..
Przebieg dzienny środka transportu przewiduje się na około 40 km. Łącznie jest to ok.
186 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 5 osób lub zmniejszenia nie więcej niż o 1 osobę z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 45811,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023-2024 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Mielcu przy ul. Warneńczyka 2.
Planowany przewóz obejmuje 9 osób (1 bus/autobus niskopodłogowy) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym:
- 7 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń niepełnosprawny poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 1 opiekun dowozu – nauczyciel SP nr 11 w Mielcu.
Przebieg dzienny środka transportu przewiduje się na około 50 km. Łącznie jest to ok.
186 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 2 osoby lub zmniejszenia nie więcej niż o 2 osoby z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 61138,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Giec Usługi Transportowe TRANS-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141416089

7.3.3) Ulica: Kiełków 116

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.5) Kod pocztowy: 39-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175816,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175816,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175816,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171358818

7.3.3) Ulica: Moniuszki 12

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175816,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55056,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55056,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Giec Usługi Transportowe TRANS-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141416089

7.3.3) Ulica: Kiełków 116

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.5) Kod pocztowy: 39-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55056,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Giec Usługi Transportowe TRANS-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141416089

7.3.3) Ulica: Kiełków 116

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.5) Kod pocztowy: 39-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

część I - cena za jeden kilometr usługi przewozu wynosi 7 zł brutto, część II - cena za jeden kilometr usługi przewozu wynosi 9,95 zł brutto, część III - cena za jeden kilometr usługi przewozu wynosi 7,40 zł brutto, część IV- cena za jeden kilometr usługi przewozu wynosi 7,90 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.