Og³oszenie z dnia 2022-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00420451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00483782/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka £ukaszczyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 37-43-000
1.5.8.) Numer faksu: 37-43-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.co.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-198ee273-5119-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00403650
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00099333/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.16 ZESTAWY JENORAZOWE NIEJA£OWE DO OB£O¯ENIA STO£ÓW OPERACYJNYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 743/P/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów jednorazowych, nieja³owych do ob³o¿enia sto³u operacyjnego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia czê¶ciowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz w o¶wiadczeniu Wykonawcy dotycz±cym przepisów sankcyjnych - za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
• Aktualny wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodno¶ci CE potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie o wyrobach medycznych.• Katalog/ wyci±g z katalogu w jêzyku polskim, zawieraj±cy oferowane produkty zawarte w specyfikacji na potwierdzenie spe³nienia wymagañ Zamawiaj±cego.
• Kartê danych technicznych wystawion± przez producenta lub inny dokument równowa¿ny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganej ch³onno¶ci centralnie umiejscowionej warstwy ch³onnej podk³adu (serwety), na którym le¿y pacjent i który jednocze¶nie stanowi przykrycie sto³u operacyjnego (poz. nr 1 zestawu).
• Raport z badañ niezale¿nego laboratorium wykonanych na zgodno¶æ z norm± dotycz±c± absorpcji UNE-EN ISO 9073-6:2003.
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e serweta ochronna ujêta w formularzu cenowym w poz. nr 1 spe³nia wymagania klasy A pod wzglêdem palno¶ci zgodnie z klasyfikacj± wg EN 14533:2003 lub spe³nia inn± równowa¿n± klasê potwierdzon± odpowiednim certyfikatem wystawionym przez niezale¿n± jednostkê laboratoryjn±.
• Próbki – 2 sztuki.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
• Aktualny wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodno¶ci CE potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie o wyrobach medycznych.• Katalog/ wyci±g z katalogu w jêzyku polskim, zawieraj±cy oferowane produkty zawarte w specyfikacji na potwierdzenie spe³nienia wymagañ Zamawiaj±cego.
• Kartê danych technicznych wystawion± przez producenta lub inny dokument równowa¿ny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganej ch³onno¶ci centralnie umiejscowionej warstwy ch³onnej podk³adu (serwety), na którym le¿y pacjent i który jednocze¶nie stanowi przykrycie sto³u operacyjnego (poz. nr 1 zestawu).
• Raport z badañ niezale¿nego laboratorium wykonanych na zgodno¶æ z norm± dotycz±c± absorpcji UNE-EN ISO 9073-6:2003.
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e serweta ochronna ujêta w formularzu cenowym w poz. nr 1 spe³nia wymagania klasy A pod wzglêdem palno¶ci zgodnie z klasyfikacj± wg EN 14533:2003 lub spe³nia inn± równowa¿n± klasê potwierdzon± odpowiednim certyfikatem wystawionym przez niezale¿n± jednostkê laboratoryjn±.
• Próbki – 2 sztuki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9 (...)3. W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres Umowy, Umowa mo¿e ulec przed³u¿eniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w §2 ust.1 Umowy, je¶li jest to korzystne dla Zamawiaj±cego.4. W przypadku, gdy Umowa zostanie miêdzy Stronami przed³u¿ona na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, warto¶æ Umowy mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. 2020 r., poz. 2207 j.t.);
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
3) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020 r., poz. 1342 z pó¼n. zm.);
4) zmiany stawki podatku akcyzowego (je¶li dotyczy);
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
§ 12 1. Zmiana tre¶ci Umowy mo¿e nast±piæ:
1) w przypadkach przewidzianych przepisami ustawy PZP, lub
2) w zakresie:
a) zmiany wyrobu objêtego przedmiotem Umowy na inny – w przypadku:
– wprowadzenia na rynek przez Wykonawcê lub producenta wyrobu zmodyfikowanego lub udoskonalonego;
– zaprzestania produkcji lub przej¶ciowego braku wyrobu objêtego przedmiotem Umowy na rynku – w takim przypadku dopuszcza siê dostarczenie produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od wyrobu objêtego przedmiotem Umowy, w cenie nie wy¿szej ni¿ cena obowi±zuj±ca dla wyrobu objêtego przedmiotem Umowy;
b) zmiany numeru katalogowego wyrobu objêtego przedmiotem Umowy – w przypadku wycofania kodu/numeru katalogowego wyrobu objêtego przedmiotem Umowy;
c) zmiany opakowania lub sposobu pakowania wyrobu objêtego przedmiotem Umowy – w przypadku wprowadzenia takiej zmiany przez producenta.
2. Warunkiem dokonania zmian, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. a)-b) niniejszego paragrafu, bêdzie dostarczenie Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê dokumentu wystawionego przez producenta wyrobu wraz z deklaracj± zgodno¶ci (CE) przed podpisaniem przez Strony aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordoñskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej wraz z budow± wêz³a cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kana³owej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obs³uga techniczna ¶rodków transportowych bêd±cych w posiadaniu GDDKiA Oddzia³ w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki u¿ytkowane w Oddziale i podleg³ych jednostkach z podzia³em na 6 czê¶ci.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rêkawic chirurgicznych na okres 24 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawê produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.