Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00348805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41607fac-1ceb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053254/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.266.7.2024.I3/U4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303101,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• usunięcie drzew suchych i skrajnie niebezpiecznych – 52 szt.
• cięcia pielęgnacyjne koron drzew wraz z usunięciem jemioły – 160 szt.
• zasłonięcie ubytków wgłębnych przed dopływem wody celem wysuszenia ubytku tj. zahamowania działania dalszej infekcji tkanek zdrowych – 19 szt.
• zabezpieczenie ubytków preparatem powierzchniowym typu funaben zawierającym czynnik hamujący rozwój grzybów i dostęp wody – 34 szt.
Przedmiot zamówienia opisują szczegółowo następujące dokumenty:
• Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki techniczne realizacji zamówienia – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. "WIEWIÓRKA" Dariusz Chotyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881545949
7.3.3) Ulica: Słone 2
7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 87-880
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej E95 dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Część I: Świadczenie usług pocztowych Część II: Świadczenie usługi obsługi przekazów pocztowych
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Budowa zbiornika retencyjnego w m. Żebrak
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
- Utrzymanie czystości, porządku i zieleni na terenie gminy Lubraniec
- Utrzymanie pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2025
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.