Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00425746/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61/28 26 703 wew. 133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czempin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6f6919f-136a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029922/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży inżynieryjnej - drogowej przy realizacji inwestycji Budowa drogi w Piechaninie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 73710,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej przy realizacji inwestycji Budowa drogi w Piechaninie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 16380,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 48365,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej przy realizacji inwestycji Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 13818,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej przy realizacji inwestycji Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 5091,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży inżynieryjnej - drogowej przy realizacji inwestycji Budowa drogi w Betkowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 33192,71 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej przy realizacji inwestycji Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 78540,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 69615,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej przy realizacji inwestycji Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czempiniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 35700,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Czempiniu poprzez budowę windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 12150,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej przy realizacji inwestycji Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Czempiniu poprzez budowę windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej przy realizacji inwestycji Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Czempiniu poprzez budowę windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie w zakresie części II na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy PZP ponieważ cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 16 117,92 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta spośród ofert niepodlegających odrzuceniu została złożona na kwotę 46 740,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie w zakresie części VII, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 77 283,36 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta została złożona na kwotę 301 350,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie w zakresie części VIII, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 68 501,16 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta została złożona na kwotę 369 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie w zakresie części IX, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 35 128,80 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta spośród ofert niepodlegających odrzuceniu została złożona na kwotę 301 350,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjnej dotyczącej poprawy świadomości ekologicznej mieszkańców
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.