Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af573395-0607-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214322/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8328640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów metodą renowacji bezwykopowej sieci, przyłączy, studni i komór kanalizacyjnych na terenie miasta Gliwice - zgodnie z charakterystyką robót będąca załącznikiem nr 1 do niniejszego OPZ.
2. Dane techniczne dotyczące sieci, przyłączy, studni i komór kanalizacyjnych grawitacyjnych eksploatowanych przez PWiK Sp. z o. o. w Gliwicach:
a) sieci kanalizacyjne o przekroju kołowym - średnice od 200 mm do 1200 mm oraz jajowym - max wymiar 900/1350mm;
b) materiał: beton, kamionka, żeliwo, stal, PE, PP, żelbet, PCV, GRP, cegła,
c) sieci kanalizacyjne mogą przebiegać na dużych głębokościach, jak również być posadowione w drogach publicznych, ulicach, chodnikach, zieleńcach, drogach gruntowych, poboczach dróg, posesjach prywatnych, pod ciekami wodnymi (syfony), nasypami, wiaduktami, mostami, w podwieszeniu oraz znajdować się na terenach wymagających nadzoru ze strony konserwatora zabytków.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z zapisami umownymi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularzy cenowych, wg. których rozliczane będą wykonywane w ramach niniejszego zamówienia roboty budowlane. Wartość złożonego formularza cenowego służyć będzie jedynie do oceny złożonej oferty.
6. Jeżeli w trakcie wykonywania prac objętych Zleceniem, Wykonawca stwierdzi, że są to prace nieujęte w kosztorysach ofertowych, to będą one rozliczane powykonawczo w oparciu o stawki nie wyższe niż minimalne dla województwa Śląskiego, określone w aktualnych na dzień sporządzenia kosztorysów zeszytach Sekocenbud oraz przy zastosowaniu wskaźników cenotwórczych złożonych w ofercie. Zamawiający zastrzega, że wszystkie szacowane ilości podane w formularzu cenowym (Załącznik Nr 3A do MP ), służące do określenia wartości oferty mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Nie należy ich brać pod uwagę jako rzeczywistych
i prawidłowych ilości robót do wykonania w ramach umowy oraz nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek dodatkowych roszczeń Wykonawcy. Wielkości te zostały wskazane na podstawie analizy prac realizowanych w poprzednich latach.
7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następu-jącego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych objętych danym zleceniem.
8. Szczegółowy zakres robót obejmuje załącznik nr 6 do SWZ- Charakterystyka robót
9. Zakres prac będzie uzależniony od powstałej awarii lub konieczności wykonania remontu i sposobu ich wykonania. Zakres podany w Zleceniu przygotowywany będzie na podstawie posiadanych danych przez Zamawiającego i może on w niektórych przypadkach ulec zmianie z uwagi na brak możliwości pełnej inwentaryzacji urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10150575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11469903,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10150575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKWA W. Biskup, G. Owczarek Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480003733
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-810
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKWA" W. BISKUP, G. OWCZAREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AKWA" W. BISKUP, G. OWCZAREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4999950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Scena mobilna na dwuosiowej przyczepie. Znak sprawy: DZPZ.282.93.2024.AL
- Dostawa i montaż rolet. Znak sprawy: DZPZ.282.95.2024.EK
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych, specjalnych - pojazdy wielofunkcyjne
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach - 2025
- Dostawa aparatury do unikatowego wytwarzania i monitorowania hodowli sferoidów 3D w czasie rzeczywistym, w warunkach normoksji i hipoksji in vitro. Znak sprawy: DZPZ.282.96.2024.AL
- ZP.261.12.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w podziale na 3 części.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w miejscowości Zawada
- Budowa chodnika na ulicy Leśnej (na odcinku od ulicy Wrzosowej do ulicy Garwolińskiej)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.