eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotuliceDostawy warzyw i owoców świeżych do Zakładu Karnego w Potulicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców świeżych do Zakładu Karnego w Potulicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Potulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców świeżych do Zakładu Karnego w Potulicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc50fb3d-2f5a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057807/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy warzyw - ziemniaki obrane

1.2.7 Dostawy warzyw - buraki, cebula, seler, pietruszka

1.2.8 Dostawy grochu i fasoli

1.2.9 Dostawy warzyw - kapusta biał,czerwona

1.2.10 Dostawa owoców - jabłka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.14.2022.LPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450434,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) buraki 20849 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221111-7, PN -R-75360:1972
2) cebula świeża 12362 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221113-1,PN-R-75357:1987
3) seler świeży korzeń 4080 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221110-0,PN-R-75371:1996
4) pietruszka świeża korzeń 4080 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221110-0, PN-R- 75370:1996
5) marchew korzeń- 4080 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221110-0, PN-R- 75370:1996
6) pomidory- 122 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221240-0, PN-91/R-75368

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221113-1 - Cebula

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221240-0 - Pomidory

4.5.5.) Wartość części: 73472,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. kapusta biała - 11 952 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221410-3, PN -R-75362:1972, jednoodmianowa, główki kapusty świeże, zdrowe , czyste bez szkodników i uszkodzeń i przez nie spowodowanych , niepopękane, nieprzerośnięte, zdrowe ścisłe. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców w opakowaniach 30 kg netto- 50 kg netto
2. kapusta czerwona – 11 952 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221410-3, PN -R- 75362:1972, jednoodmianowa, główki kapusty świeże, zdrowe , czyste bez szkodników i uszkodzeń i przez nie spowodowanych , niepopękane, nieprzerośnięte, zdrowe ścisłe. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców w opakowaniach 30 kg netto- 50 kg netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 35254,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. jabłka- 22 000 kg (ilość szacunkowa), słodko -winne, świeże, dojrzałe, zdrowe, o dobrym smaku, właściwej barwie, zapachu, jednoodmianowe. Waga pojedynczej sztuki jabłka od 120g do 200g. Dostawy w skrzyniach plastikowych lub drewnianych odpowiednich do przechowywania jabłek. Nomenklatura CPV: 03222321-9, Polska Norma: PN-R-75024:1984
2. śliwki- 612 kg (ilość szacunkowa), świeże, słodkie, o dobrym smaku, właściwej barwie, zapachu, bez oznak gnicia, dostawa w skrzyniach, CPV: 03222334-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222334-3 - Śliwki

4.5.5.) Wartość części: 45050,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ziemniaki- 86500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03212100-1,
PN-R-74453:1975, ziemniaki jadalne, obrane, czyste, zdrowe, bulwy dojrzałe, niezzieleniałe, niezaparzone, niezapleśniałe, barwa typowa dla odmiany (kremowa, jasnożółta, żółte), jednoodmianowe o wyrównanej wielkości, bez uszkodzeń mechanicznych, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 4,5 cm. Dostawy w wiaderkach plastikowych 10-15 kg netto, lub w opakowaniach hermetycznie zapakowanych (pakowane próżniowo). Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, datę przydatności do spożycia (min. 3 dni) oraz gramaturę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 216250,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

groch – 7956 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221220-4, PN -R-65032:1981, groch zdrowy o jednolitej odmianie i partii, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości. Dostawy w workach do 20 kg netto- 50 kg netto, groch cały lub łuskany.
fasola – 8364 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV 03221210-1, PN -R-65031:197, fasola zdrowa o jednolitej odmianie i partii, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości. Dostawy w workach do 20 kg netto- 50 kg netto, fasola łuskana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221220-4 - Groch

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221210-1 - Fasola

4.5.5.) Wartość części: 80416,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58161,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94575,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58161,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882695651

7.3.4) Miejscowość: Śmiłowice 35

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58161,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22453,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22453,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Aniela Aleksandrowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591383939

7.3.4) Miejscowość: Bratwin 41

7.3.5) Kod pocztowy: 86-134

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22453,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36619,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36619,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882695651

7.3.4) Miejscowość: Śmiłowice 35

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36619,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w Grupie 4 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone z uwagi na nie udzielenie przez Wykonawców żądanych wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego o wyjaśnienie rażąco niskiej ceny w stosunku do wartości jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138400,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70767,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70767,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70767,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.